Marketing blog



Facebook offline követés

Így követ a Facebook, amikor offline vagy

Rengeteg rémhírt hallani, hogy a Facebook lehallgat minket és követi minden lépésünket. A lehallgatásról hosszú vitát lehet indítani. Egyrészt miért ne tenné, ha megteheti, a másik viszont, hogy mi szüksége rá, ha mi magunktól minden adatunkat megadjuk? E helyett sokkal érdekesebb és valós probléma, hogy amikor offline vagyunk, mennyi információhoz jut a közösségi oldal?  A […]

Tovább
A kommentháborúk megállítása

Így kezeld a kommentháborút a Social felületeken

Felrobbant az internet az elmúlt napokban a Lidl Facebook bejegyzése és az IKEA válasza miatt. Az biztos, hogy egyszerűen fantasztikusan sikerült reakciók érkeztek a posztra. Azonban a social média felületeken elég vékony a határ, sokszor nagyon negatívan tud elsülni egy ártatlannak indult bejegyzés. Hol a határ és meddig menjen bele az oldal kezelője?  A Lidl […]

Tovább
Avast botrány adatszivárogtatás

Avast botrány – minden adatunkat kiszivárogtatja a vírusirtó

Bombaként robbant a hír, hogy a Csehországban működő Avast szándékosan adja ki felhasználói adatait, ráadásul olyan cégek vásárolták meg ezeket, amelyek nagyban befolyásolják a hétköznapi internetezésünket. Mondanunk sem kell, hogy óriási összeget keresett ezzel az Avast. 2020 január 29.-én kiderült, hogy az Avast felhasználói adatokat szivárogtat ki, amelyeket komoly pénzért ad el, többek között olyan […]

Tovább
IKEA weboldal átalakítás UX szempontból

Megújult az IKEA weboldala – Megnéztük UX szempontból sikeres volt-e

2020 január 28.-án megújult az IKEA weboldala. Mint a világ egyik legnagyobb lakberendezési cégének ez biztos, hogy jelentős lépés volt, hiszen a weboldal minőségén rengeteg minden múlik. Megnéztük, hogy UX szempontból előnyös volt-e a módosítás vagy inkább több hiba lett, mint amennyit ért a módosítás. Mi az a UX? Kezdjük az elején és tisztázzuk, hogy […]

Tovább
Social Média trendek 2020

2020 Social Média trendjei – Hogyan fogd meg az ügyfelet?

A social média jelenlét ma már egyértelműen szükséges minden vállalkozás számára. Azonban nem elég, ha csak hetente egyszer kétszer posztolsz valamit, a sikerhez terv kell és ki kell használnod a Social médiához gyártott fejlett technológiai eszközöket. Ha azt látod, hogy a versenytársak folyamatosan növekednek, de Te megakadtál akkor valószínűleg a Te stratégiáddal lesz a gond. […]

Tovább
Hasznos google Ads eszközök 2020-ban

Ezeket az eszközöket használd Google Ads hirdetéseid során 2020-ban

Ezeket az eszközöket használd Google Ads hirdetéseid során 2020-ban 2019-ben sok változás történt a PPC területén, megjelent a harmadik hirdetés leírás, bejött Magyarországra is a Google shopping, az általános pozíció meghatározás megszűnt, bejelentették a közösség bővítő alkalmazást, galéria hirdetés és ez még közel se minden. Azonban mire kell készülni 2020-ban? Segítünk megfejteni és alkalmazni a […]

Tovább
2020 marketing trendek

Marketing trendek 2020-ban: Erre kell nagyobb hangsúlyt fektetned

Marketing trendek 2020-ban: Ez várható Vajon mit hoz az új évtized a marketing területén? Biztosak vagyunk benne, hogy a fejlődés nem fog megállni. Az új igényeknek évről-évre egyre nehezebb megfelelni, az ügyfelek egyre inkább megválogatják mely cég iránt köteleződnek el. Amennyiben nem megfelelő marketing stratégiával megyünk neki az újévnek, vállalkozásunk biztos nem lesz sikeres(ebb). Megmutatjuk, […]

Tovább

Elérhetőek 2019 legnépszerűbb keresései

A Google idén is nyilvánosságra hozta 2019 legnépszerűbb kereséseit. Mind a magyar, mind pedig nemzetközi szinten azért találunk érdekességeket. 2018-ban hasított a választási téma, labdarúgó VB, a Való Világ, a Venom és Frankfurti leves. Vajon mikre kerestünk leginkább megoldást 2019-ben? A legnépszerűbb Google keresések 2019-ben A Google 2011 óta minden évben bemutatja a legnépszerűbb kereséseket, […]

Tovább
Digital Sales Meetup ősz 2019

Ilyen volt a hatodik Digital Sales Meetup

Idén az őszi Digital Sales Meetup-ot november 14-én tartottuk, rengeteg érdeklődővel és neves előadóval. Központban most a SEO és a content marketing állt. Mutatjuk milyen volt az esemény! 2019. november 14-én ismét Digital Sales Meetup-ot tartottunk, ahol előadóink hasznos információkat igyekeznek átadni a sikeres vállalkozás érdekében. Idén is színes közönség jelent meg, partnerek, cégvezetők illetve […]

Tovább
404-es hiba egy mobiltelefonon

Ezért rossz, ha 404-es hiba van az oldaladon

Mi a 404-es hiba? A 404-es hibaüzenetet a gyakorlatban egy http válaszkód, azt jelzi, hogy a kliens kapcsolatba tudott lépni a szerverrel, de a böngésző által kért állomány nem található. Tehát ez a hiba azt jelzi, hogy a kért oldal valaha létezett, a tartalom elérhető volt és talán a jövőben ismét az lesz. Mit okoz […]

Tovább
Facebook logó váltás

Logót vált a Facebook – Ráadásul minden platformján megjelenik majd

Nagy brand módosítást végzett a Facebook, a hamarosan változó hírfolyam kezdőlap mellett a logóját is megújítja. Mark Zuckerberg részletesen indokolta ezt a döntést. Bejelentette a Facebook, hogy módosítja logóját, valamint az összes hozzá tartozó alkalmazáson meg fog jelenni, hogy „from Facebook”. Érdekesség, hogy nem csak egy színben jelenik majd meg, hanem minden platformon a hozzá […]

Tovább

Kapcsolat

  • Ez a mező az érvényesítéshez van és üresen kell hagyni.
  • Igen, fel szeretnék iratkozni a Vieeye hírlevélre és rendszeres tájékoztatást kívánok kapni az érdekes ajánlataikról. elolvastam és megértettem.
  • A hírlevéllel kapcsolatos adatkezelési szabályzatot elolvastam és megértettem.

A weboldal sütiket (cookie-kat) használ, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújtsa. A sütik elfogadásához kattintson az "Elfogad" gombra. További információ

A Weboldal látogatóinak számítógépét a rendszer cookie-val azonosítja. Ahhoz, hogy a Weboldalon minden tartalom megtekinthető legyen, a Felhasználó részéről cookie-k engedélyezésére van szükség. A felhasználó elfogadja a sütik használatát, amennyiben a beállítások változtatása nélkül tovább böngészik, vagy az "Elfogad" gombra kattint.

Bezárás