Blog

Social Média trendek 2020

2020 Social Média trendjei – Hogyan fogd meg az ügyfelet?

A social média jelenlét ma már egyértelműen szükséges minden vállalkozás számára. Azonban nem elég, ha csak hetente egyszer kétszer posztolsz valamit, a sikerhez terv kell és ki kell használnod a Social médiához gyártott fejlett technológiai eszközöket. Ha azt látod, hogy a versenytársak folyamatosan növekednek, de Te megakadtál akkor valószínűleg a Te stratégiáddal lesz a gond. […]

Tovább
Hasznos google Ads eszközök 2020-ban

Ezeket az eszközöket használd Google Ads hirdetéseid során 2020-ban

Ezeket az eszközöket használd Google Ads hirdetéseid során 2020-ban 2019-ben sok változás történt a PPC területén, megjelent a harmadik hirdetés leírás, bejött Magyarországra is a Google shopping, az általános pozíció meghatározás megszűnt, bejelentették a közösség bővítő alkalmazást, galéria hirdetés és ez még közel se minden. Azonban mire kell készülni 2020-ban? Segítünk megfejteni és alkalmazni a […]

Tovább
2020 marketing trendek

Marketing trendek 2020-ban: Erre kell nagyobb hangsúlyt fektetned

Marketing trendek 2020-ban: Ez várható Vajon mit hoz az új évtized a marketing területén? Biztosak vagyunk benne, hogy a fejlődés nem fog megállni. Az új igényeknek évről-évre egyre nehezebb megfelelni, az ügyfelek egyre inkább megválogatják mely cég iránt köteleződnek el. Amennyiben nem megfelelő marketing stratégiával megyünk neki az újévnek, vállalkozásunk biztos nem lesz sikeres(ebb). Megmutatjuk, […]

Tovább

Elérhetőek 2019 legnépszerűbb keresései

A Google idén is nyilvánosságra hozta 2019 legnépszerűbb kereséseit. Mind a magyar, mind pedig nemzetközi szinten azért találunk érdekességeket. 2018-ban hasított a választási téma, labdarúgó VB, a Való Világ, a Venom és Frankfurti leves. Vajon mikre kerestünk leginkább megoldást 2019-ben? A legnépszerűbb Google keresések 2019-ben A Google 2011 óta minden évben bemutatja a legnépszerűbb kereséseket, […]

Tovább
Digital Sales Meetup ősz 2019

Ilyen volt a hatodik Digital Sales Meetup

Idén az őszi Digital Sales Meetup-ot november 14-én tartottuk, rengeteg érdeklődővel és neves előadóval. Központban most a SEO és a content marketing állt. Mutatjuk milyen volt az esemény! 2019. november 14-én ismét Digital Sales Meetup-ot tartottunk, ahol előadóink hasznos információkat igyekeznek átadni a sikeres vállalkozás érdekében. Idén is színes közönség jelent meg, partnerek, cégvezetők illetve […]

Tovább
404-es hiba egy mobiltelefonon

Ezért rossz, ha 404-es hiba van az oldaladon

Mi a 404-es hiba? A 404-es hibaüzenetet a gyakorlatban egy http válaszkód, azt jelzi, hogy a kliens kapcsolatba tudott lépni a szerverrel, de a böngésző által kért állomány nem található. Tehát ez a hiba azt jelzi, hogy a kért oldal valaha létezett, a tartalom elérhető volt és talán a jövőben ismét az lesz. Mit okoz […]

Tovább
Facebook logó váltás

Logót vált a Facebook – Ráadásul minden platformján megjelenik majd

Nagy brand módosítást végzett a Facebook, a hamarosan változó hírfolyam kezdőlap mellett a logóját is megújítja. Mark Zuckerberg részletesen indokolta ezt a döntést. Bejelentette a Facebook, hogy módosítja logóját, valamint az összes hozzá tartozó alkalmazáson meg fog jelenni, hogy „from Facebook”. Érdekesség, hogy nem csak egy színben jelenik majd meg, hanem minden platformon a hozzá […]

Tovább
Megérkezett a BERT algoritmus

A BERT algoritmus megérkezett – Az okos keresés új korszaka

2019 október végén a Google hivatalos platformján jelentette be a BERT algoritmust, ami az utóbbi évek egyik legnagyobb frissítése, sokkal okosabbá téve a kereséseket. Mit jelent ez majd a gyakorlatban, mi mindent fog érinteni? Megpróbáltuk megtalálni a válaszokat. Az elmúlt évek legnagyobb algoritmus frissítése – Google BERT Mit fog pontosan jelenti a BERT megjelenése a […]

Tovább

Elstartolt a Google Shopping Magyarországon

Hosszú várakozás után végre Magyarországon is elérhetővé vált a Shopping-hirdetés, a Google termékalapú hirdetési formátuma, mely lehetővé teszi különböző webshopok ajánlatainak összevetését a Google keresési találatai között.  Az új keresés alapú hirdetéstípus elsősorban abban különbözik a hagyományos szöveges hirdetésektől, hogy a felhasználónak egy adott termékre a legjobb ajánlatokat mutatja meg a termék képével, árával és […]

Tovább

Google Marketing Live 2019 – Összemosódó platformok

Ebben az évben is megrendezésre került a Google most már hagyományosnak mondható éves rendezvénye, a Google Marketing Live 2019, ahol minden tavasszal bejelentik a következő egy évre tervezett újdonságokat. A 8 órás, élőben streamelhető product update során számos új funkció bemutatásra került: többek között a hirdetők megismerkedhettek új hirdetési formátumokkal (discovery ads, gallery ads), frissültek […]

Tovább

Keresési trendek 2019

Az utóbbi évek Google keresési trendjei nagymértékű változásokat mutatnak: a felhasználók évről évre egyre nagyobb arányban keresnek a mobiltelefonjukról és 2019-ben már kijelenthető, hogy a keresések több mint fele mobilról történik. Ez nem feltétlenül meglepő, hisz a modern technikának köszönhetően a telefonról való böngészés egyre zökkenőmentesebb, a fejlett webshopoknak és megbízható fizetési rendszereknek köszönhetően pedig […]

Tovább

Kapcsolat

  • Ez a mező az érvényesítéshez van és üresen kell hagyni.
  • Igen, fel szeretnék iratkozni a Vieeye hírlevélre és rendszeres tájékoztatást kívánok kapni az érdekes ajánlataikról.
  • A hírlevéllel kapcsolatos adatkezelési szabályzatot elolvastam és megértettem.

A weboldal sütiket (cookie-kat) használ, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújtsa. A sütik elfogadásához kattintson az "Elfogad" gombra. További információ

A Weboldal látogatóinak számítógépét a rendszer cookie-val azonosítja. Ahhoz, hogy a Weboldalon minden tartalom megtekinthető legyen, a Felhasználó részéről cookie-k engedélyezésére van szükség. A felhasználó elfogadja a sütik használatát, amennyiben a beállítások változtatása nélkül tovább böngészik, vagy az "Elfogad" gombra kattint.

Bezárás