Fizetett hirdetések (PPC)

Stratégia és kreativitás kéz a kézben

Hatékony kampányt ma már nagyon nehéz elképzelni fizetett hirdetések nélkül. A fizetett hirdetéseknek (PPC, azaz – pay-per-click) nagy szerepe van a célcsoport hatékony és profitábilis elérésében.

Mire van szükség annak érdekében, hogy sikeres fizetett kampányokat futassunk a keresőkben és a közösségi médiában? Nos, az adott csatorna és a hirdetési technikák ismerete alapkövetelmény, de szükség van jó szövegíróra, ütős vizuális kreatívokra, szofisztikált webanalitikai beállításokra és egy jól átlátható riporting rendszerre. A jó hírünk az, hogy ezeket mind egy csomagban tudjuk biztosítani ügyfeleink részére! 10 év tapasztalat, kiforrott folyamatok és rendszerek, valamint specializált PPC menedzsereink biztosítják a sikeres kampányokat az alábbi csatornákon:

  • Google Search
  • Google Display
  • Facebook
  • Instagram
  • YouTube
  • LinkedIn

Nem csak Magyarországon, hanem számos országban, sőt kontinensen szereztünk tapasztalatot a magyar mellett angol, német, spanyol, olasz, francia, szlovák, horvát, szerb és román nyelvű kampányok felállításában és menedzselésében.

Szeretnéd kipróbálni a fizetett kampányokat? Vagy már most is használod ezt az eszközt, de úgy érzed, mehetne jobban is? Vagy egyszerűen csak új utakat szeretnél kipróbálni? Vedd fel velünk a kapcsolatot, és beszélgessünk!

Ma már több kell

a sikeres linképítéshez!

Ugyanakkor a természetes hivatkozások, amik ránk mutatnak (un. backlinkek), amelyek nem mesterségesen, hanem valódi emberek által lettek elhelyezve, azok továbbra is nagyon fontosak keresőoptimalizálási szempontból. Tehát arra törekednünk kell, hogy lehetőség szerint minél több helyen hivatkozzanak az oldalunkra, és a social media csatornák is ide számítanak! Az ilyen hivatkozásokat a legjobb kiérdemelni, azáltal, hogy a felhasználók fontosnak tartják az oldalunkat, és hivatkoznak rá. Természetesen SEO szakemberek továbbra sem mondanak le arról, hogy keresőoptimalizálás keretében hivatkozó cikkeket, bejegyzéseket helyezzenek el más oldalakon, viszont nagyon törekedni kell a minőségre, ami azt jelenti, hogy egyedi és hosszú tartalmat kell készíteni, és azon belül hivatkozni az adott weboldalra. Viszont nem árt tudatában lenni annak, hogy ez a tevékenység a Google által nem támogatott, és ha nem vagyunk kellően elővigyázatosak, akkor ez akár büntetést is vonhat maga után.

Szolgáltatásaink,

amikkel segíteni tudunk:

  • Audit a már futó kampányok átvilágítására, javulási lehetőségek feltárására
  • Stratégiai tervezés az üzleti célok elérésére
  • Kampány menedzsment az értékesítési lehetőségek kiaknázására

Miért pont a

Vieeye?

Kiforrott módszertan

Kiforrott módszertan

Drága(?) SEO szoftverek használata

Megtérülés alapú megközelítés

50+ sikeres SEO projekt

100+ sikeres
PPC projekt

PPC tematikájú cikkek

Filter

BlogBlog - PPC

Google Shopping: Ingyenesen jelenhetünk meg termékeinkkel 2020 októberétől

2020.12.09.
Megérkezett a bejelentés a Google-től, hogy október közepétől európai, ázsiai és latin-amerikai országokban is díjmenetesen…
BlogBlog - PPC

LeadEnforce – Csoportok célzása hirdetéssel – Teszteltük

2020.10.19.
Hirdetőként az a legfontosabb, hogy a számunkra értékes felhasználókat a lehető legalacsonyabb költségen érjünk el.…
BlogBlog - PPC

340 millió dollárt osztott szét a Google ingyen, Ads hirdetésekre

2020.06.25.
Óriási pénzt osztott ki a Google azoknak az ügyfeleknek, akik kitartóan hirdettek 2019-ben és 2020…