2021-ben is folytatjuk a Digital Sales Webinart, az idei év első témája a keresőoptimalizálás:
Így építettük fel egy weboldal organikus forgalmát a nulláról – véletlen vagy tudatos munka?
Esettanulmányunkban egy erősen versengő piacra betörő weboldal életének első fél évét tárjuk fel, és kíméletlenül lerántjuk a leplet a keresőoptimalizálás kulisszatitkairól. Beszámolunk a sikerekről és kudarcokról egyaránt, és leszűrjük a tanulságot, hogy mit érdemes csinálni egy ilyen helyzetben, és mit nem.
Egy kis kedvcsináló, hogy mikről lesz szó:
– A piac- és versenytárselemzés fontossága
– A Search Console szerepe a keresőoptimalizálásban
– Mit lát a Google és mit nem?
– Sok mindent kipróbáltunk – mi működött és mi nem?
– Mit hoz a tudatos tartalomgyártás a konyhára?
– A UX (ügyfélélmény) és a SEO (keresőoptimalizálás) kapcsolata
– Visszamérhető-e a keresőoptimalizálásba fektetett pénz megtérülése?
– Mit lehetett volna jobban csinálni?
Helyszín és időpont:
2021. február 9. 10:00 – 10:30; Google Meet
A Webinar a Google Meet segítségével kerül megtartásra, így semmilyen extra rendszer telepítésére nem lesz szükséged, hogy részt vegyél eseményünkön!
Az esemény ingyenes, de regisztrációhoz kötött, amit a lenti form segítségével tudsz megtenni. A regisztrációt követően február 8-ig elküldjük a Google Meet linkjét, ahol csatlakozhatsz az előadáshoz.