Skip to main content

Idén az őszi Digital Sales Meetup-ot november 14-én tartottuk, rengeteg érdeklődővel és neves előadóval. Központban most a SEO és a content marketing állt. Mutatjuk milyen volt az esemény!

2019. november 14-én ismét Digital Sales Meetup-ot tartottunk, ahol előadóink hasznos információkat igyekeznek átadni a sikeres vállalkozás érdekében. Idén is színes közönség jelent meg, partnerek, cégvezetők illetve leendő vállalkozók, akik cégüket sikeresen szeretnék menedzselni. Hagyományosan ismét A Grund volt a helyszín, így könnyű megközelíthetőség és igényes környezet várta vendégeinket.

A SEO még az OTP-nek is fontos

Első előadás során Gerzsó Márk (Vieeye.hu ügyvezető igazgatója) és Demeter József (Digitális értékesítési vezető, otpbank.hu) a SEO fontosságáról beszélt.

„A SEO egy sokkal nehezebben mérhető dolog, mint a PPC. Ennek az oka, hogy a Google azt szeretné, hogy minél többet költsünk nála. A SEO organikus forgalmával ez nem valósul meg, így nem adja a kezünkbe a megoldásokat. Ezért kellett olyan elemzést létrehoznunk, amellyel nem csak eredményeket tudunk felmutatni, hanem értelmezhető formában bemutatni is.” – hangzott el az előadás során Gerzsó Márktól

OTP és a Vieeye SEO projektje

Az előadás második felében Demeter József részletezte, hogy bár Magyarország piacvezető bankja, forgalmuk nagy része még offline keletkezik. Fontosnak tartják, hogy online is egyre erősebbek legyenek és igazodjanak a mai kor igényeihez. Ekkor mérték fel, hogy a fizetett hirdetések is eredményesek, de a hosszú távú sikerekhez ott kell lenni a keresési oldalak első helyein.

„Rengeteg jogszabálynak kell megfelelni, többek között ennek is köszönhető, hogy rengeteg információ van fent a honlapon. A Vieeye nekünk abban segít, hogy ez a tartalom ne csak a törvényeknek, hanem a Google-nek és az ügyfeleknek is megfeleljen.”

 Hogyan viselkednek az internetes vásárlók?

eNET Vieeye Sales Meetup

Ez volt a fő témája Kis Gergelynek az eNET Kft. tanácsadójának. Határozottan a legtöbb kérdés Gergőhöz érkezett, akitől olyan értékes információkat kaphattak meg a jelen lévők, hogy, mekkora a magyar e-kereskedelem, hogyan alakul a külföldi webshopok térnyerése vagy melyek azok a kategóriák amelyek a legnépszerűbbek a magyar vásárlók körében.

A Te weboldalad készen áll a 21. század kihívásaira?

Rewebdesign előadás Vieeye

Rozsnyai Orsolya, a Vieeye.hu projekt menedzsere erre próbálta megadni a választ. Rengeteg olyan apró tényező van, amitől egy oldal jól vagy rosszul működhet. Egy átlag felhasználó gyorsan eláll a vásárlási szándékától, ha olyan tartalommal találkozik, ami megrendíti a bizalmat a cégben. Ez lehet egy 404-es oldal, egy nem egyértelmű információ vagy egy túl röviden megírt információs blokk.

„A vállalatok csupán 55%-a veszi számításba a User Experiencet. Weboldalunk akkor fog konverziót hozni, ha felhasználóbarát, egyszerű mégis profi grafikai tervezés van mögötte. Ne felejtsük el a megújulás előtt már létrehozni az új tartalmakat és minden apró részt tesztelni. Ez által érhetjük el, hogy beinvesztált költségek gyorsan megtérüljenek!”

Bízunk benne, hogy vendégeink az év végi hajrá elején hasznosítani tudják a tudást, amit előadóinktól kaptak, jövőre ismét visszatérünk, újabb érdekes témákkal.

Garantáljuk, hogy érdemes lesz akkor is eljönni!

Leave a Reply