SEO Keresőoptimalizálás

Eredményes SEO gyorsan

 

A keresőoptimalizálás az a folyamat, amikor a Google találati listáján igyekszünk minél feljebb kerülni, és ezáltal nagyobb organikus forgalmat elérni. Hogyan történik ez?

A Google nagy figyelmet fordít arra, hogy minél jobb eredményeket mutasson meg a találati oldalon. Ezért, ha weboldalunkat úgy alakítjuk ki, hogy minél jobban megfeleljen a Google elvárásainak, akkor számíthatunk arra, hogy javulnak a helyezéseink, és nő a forgalmunk. A Google-nek számos (kb. 200 különböző) technikai és tartalmi elvárása van egy weboldallal szemben. Fontos, hogy a Google nem teszi közzé pontosan az elvárások jó részét, azokat tapasztalati módon gyűjtik össze a szakemberek.

Érdemes SEO-val foglalkozni?

A válasz egyértelműen igen! De nézzük meg egy kicsit részletesebben, hogy miért:

Az elmúlt időszakban a fizetett hirdetések rettenetesen megdrágultak. Manapság sokkal több pénzbe kerül egy Google Ads vagy akár egy Facebook kampány, mint akár egy-két évvel ezelőtt. Ezért ha csak a PPC-re támaszkodunk, akkor azt találjuk, hogy az online értékesítésünk nagyon drága lesz, az átlagos lead- vagy ügyfélszerzési költség magas lesz. Ezzel szemben, ha van jelentős organikus forgalmunk is, akkor az onnan érkező “ingyenes” látogatók egy lényegesen alacsonyabb átlagos ügyfélszerzési költséget eredményeznek.
Általánosságban az elmondható, hogy az tekinthető egészségesnek és gazdaságosnak, ha egy weboldal organikus forgalmának 30-40%-t az organikus teszi ki.

Mit lehet elérni SEO-val?

A tudatos SEO és content marketing segítségével weboldalunk organikus forgalma nagyon magas szintet érhet el.

Mit nem lehet elérni?

A Google nagyon tudatosan törekszik arra, hogy megnehezítse a keresőoptimalizálást:

– Nem publikus az oldalak rangsorolásának módszertana
– Nincsenek riportok, amikből ki lehet mutatni az organikus kulcsszavakat
– Üzletileg nehéz kiszámolni a keresőoptimalizálás megtérülését

Ezért az olyan jellegű igények, hogy “X kulcsszóra első szeretnék lenni”, nagyon nehezen teljesíthetőek. Természetesen lehet és kell is erőfeszítéseket tenni, hogy bizonyos kulcsszavakra javuljon a helyezésünk, de konkrét helyezéseket ígérni nem lehet, és éppen ezért nem is szakszerű. A Google nagyon tudatosan törekszik arra, hogy ezt a lehetőséget csak a fizető hirdetőknek tartsa meg.

Összefoglalva tehát a SEO költséghatékony módon segít növelni weboldalunk forgalmát, és a tapasztalatok szerint egy nagyon megtérülő online marketing befektetés. Ugyanakkor ez egy hosszú távon megtérülő, és a PPC-hez képest nehezebben riportálható befektetés.

A keresőoptimalizálás az alábbi területeket foglalja magában:

Technikai SEO részletesenTartalmi és content SEO

Linképítés SEO olcsón

 

 

 

 

 

Kapcsolat

  • Ez a mező az érvényesítéshez van és üresen kell hagyni.
  • Igen, fel szeretnék iratkozni a Vieeye hírlevélre és rendszeres tájékoztatást kívánok kapni az érdekes ajánlataikról. elolvastam és megértettem.
  • A hírlevéllel kapcsolatos adatkezelési szabályzatot elolvastam és megértettem.

A weboldal sütiket (cookie-kat) használ, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújtsa. A sütik elfogadásához kattintson az "Elfogad" gombra. További információ

A Weboldal látogatóinak számítógépét a rendszer cookie-val azonosítja. Ahhoz, hogy a Weboldalon minden tartalom megtekinthető legyen, a Felhasználó részéről cookie-k engedélyezésére van szükség. A felhasználó elfogadja a sütik használatát, amennyiben a beállítások változtatása nélkül tovább böngészik, vagy az "Elfogad" gombra kattint.

Bezárás