Skip to main content

Régi Facebook szabály szűnt meg, ami arra volt hivatott, hogy a hirdetési képeken lévő szövegezést visszaszorítsa.

A Facebook már évekkel ezelőtt enyhítette ezt a 20%-os szövegkorlátot, ami azt jelentette, hogy a hirdetés megjelenhetett, de a keret túllépése esetén korlátozta a megjelenést. A korlátok teljes eltávolítása tükrözi, hogy mennyit változtak a hirdetési szokások, egyre nagyobb szükség van a képen kívül a megfelelő szöveg megjelenítésére is. Ebben már nem fog minket gátolni a Facebook.

A 20%-os szabály most már javaslatként jelenik meg, de semmilyen negatív hátrány nem éri a több szöveggel rendelkező hirdetéseket.

Véleményünk szerint továbbra is érdemes a szövegek mennyiségével óvatosan bánni, de már nem 1-1 karakteren vagy eggyel nagyobb betűméreten fog múlni, hogy egy frappáns marketing szöveggel dobjuk fel hirdetésünket.

Leave a Reply