A Google még több helyet talált arra, hogy Google shopping hirdetéseit megjelenítse, így már találkozhatunk vele a Gmail, Youtube felületeken, valamint a Discover alapú hirdetések esetén is.
A Google shopping hirdetéseit még több helyre integrálja. A product shopping és showcase shopping típusú hirdetések elérhetőek lesznek Gmail-en, Youtube-on és Discover feed-en is, amennyiben a kampányokat Display alapúnak állítják be. Az újítás március elején várható.
A Google már tavaly óta kiterjesztette a showcase shopping hirdetéseket a Discover és Youtube csatornákra, azonban eddig az egyetlen út a shopping hirdetések rögzítésére a gmail-ben a Smart Shopping kampány volt.
Fontos lesz a statisztikák szempontjából, hogy a Google Ads összekapcsolja majd a Youtube, Gmail és Discover teljesítménymutatókat a Display hálózaton belül, tehát nem lesz lehetőség leszűrni, hogy pontosan melyik csatorna teljesített jobban.
Egyre fontosabb a Google shopping a magyar cégeknek is
A magyar KKV-k is egyre nagyobb budge-t helyeznek át a Google Shopping-ra a hagyományos hirdetésekhez képest. Nem véletlen, sokkal feltűnőbb az ügyfelek számára. Az ár összehasonlító oldalak pedig kitartóan küzdenek a Google ellen, kérdés, hogy mikor sikerül majd végleg letarolnia ezeket a cégeket.
Amennyiben Google Shopping hirdetések beállításában segítségedre lenne szükséged keress meg minket bátran!