Skip to main content

A Google AdWords közel tizennyolc éve segíti a vállalkozásokat célközönségük elérésében. Tizennyolc év alatt azonban sok minden megváltozott. Például egyre nagyobb szerepet töltenek be életünkben a mobiltelefonok, melyeken a folyamatos fejlesztéseknek köszönhetően számos új funkciót elérhetünk. Mivel folyamatosan bővül azon csatornák és eszközök köre, amelyeken a vállalatok elérhetik a felhasználókat, a hirdetési típusok skálája is szélesedik, így már teljesen máshogy működik az internet, mint a 2000-es években.

A változások következtében a Google AdWords túlmutat eredeti funkcióján; a keresőhirdetések mellett számos egyéb szolgáltatással segíti felhasználóit abban, hogy minél több platformon kommunikáljanak potenciális ügyfeleikkel.
Ez a szolgáltatásbővülés eredményezte a Google 2018. június 4-ei bejelentését, melynek fő üzenete, hogy a közeljövőben megreformálják a hirdetésekhez kapcsolódó brandeket és egyszerűsítik a márkaneveket.

Így a Google AdWords július 24-től Google Ads néven lesz elérhető.

A névváltoztatás mellett érdemes még megemlíteni a KKV-k hatékony elindulását segítő kampányforma, a „Smart Campaign” bevezetését, illetve két új márka, a Google Marketing Platform és a Google Ad Manager létrehozását. Előbbi a DoubleClick Digital Marketing és Google Analytics 360 összeolvadásából, utóbbi pedig a DoubleClick for Publishers és a DoubleClick Ad Exchange kombinációjából áll majd össze.

Milyen változásokat hoznak a július végi innovációk a hirdetőknek? Erre a kérdésre pontos választ csak a bevezetést követően kapunk, de a Google bejegyzése alapján a Google Ads elsődleges funkciója nem változik; a bevezetésre kerülő márkák és változtatások még inkább segíteni fogják a hirdetőket abban, hogy a különféle eszközökön és csatornákon értékes és megbízható hirdetéseket közvetítsenek a fogyasztók felé.

Forrás: https://www.blog.google/technology/ads/new-advertising-brands/

Leave a Reply