Ezeket az eszközöket használd Google Ads hirdetéseid során 2020-ban
2019-ben sok változás történt a PPC területén, megjelent a harmadik hirdetés leírás, bejött Magyarországra is a Google shopping, az általános pozíció meghatározás megszűnt, bejelentették a közösség bővítő alkalmazást, galéria hirdetés és ez még közel se minden. Azonban mire kell készülni 2020-ban? Segítünk megfejteni és alkalmazni a helyes PPC folyamatokat.
2020-ban is hasznos PPC területek
Discovery Ads (Monetized): A Google Discover alapvetően organikus forgalomhoz volt kötve, a releváns tartalmak alapján lehetet bekerülni a Google mesterséges intelligenciája szerint. Majd megjelentek az erre vonatkozó hirdetések, hiszen ezt a felületet közel 800 millió ember használja. Ezek a hirdetések a Google több felületen képesek megjelenni, mint például a keresőfelület, Gmail vagy a Youtube.
Google Shopping változások
A Google Shopping egy nagy újdonság volt tavaly a magyar piacon, azonban nemzetközi szinten a Google-nek vannak ám ellenfelei, az Amazon hirdetései nem mutatnak lassulást. E miatt (is) a fejlesztések folyamatosak, megjelent az USA-ban a „Buy on Google” gomb, a hirdetések kiterjesztésre került a Youtube csatornákra és a képkeresésekre is.
Szezonális közönségek
Szezonális közönséget hozott létre a Google az év legnagyobb eseményeire, mint a Black Friday vagy a karácsony keresési és Youtube kampányokra.
Új, Intelligens ajánlattételi stratégia
2019 augusztusában elindult egy új, intelligens ajánlattételi stratégia ami kifejezetten a konverziók maximalizálására szolgál.
Számos hasznos funkció került be tehát 2019-ben a Google Ads-be amelyeket feltétlen érdemes használni 2020-ban. Biztosak vagyunk benne, hogy sok újdonság lesz idén is, így amennyiben Te sem szeretnél lemaradni a jobb hirdetési lehetőségekről és költséghatékonyan szeretnéd igénybe venni a Google hirdetési csatornáit kérd ajánlatukat és segítünk menedzselni kampányaidat!