Óriási pénzt osztott ki a Google azoknak az ügyfeleknek, akik kitartóan hirdettek 2019-ben és 2020 elején a COVID-19 járvány okozta gazdasági károk csökkentésére.
Hónapokkal ezelőtt már szóba került, hogy a Google szeretné támogatni a kis-és középvállalkozásokat abban, hogy hirdetéseikkel elérjék a releváns ügyfeleket. Ezek az összegek el is kezdtek megjelenni a hirdetési fiókokban, változó összegben. A feltétele az volt, hogy 2019 legalább 10 hónapjában, valamint 2020 első két hónapján aktív hirdetésnek kellett mennie.
Íme néhány fontos információ amit még érdemes erről tudni:
- KKV terület kapott kizárólag ilyen jellegű támogatást
- 2020 végéig, bármikor felhasználható és a július 1-től jóváhagyott hirdetésekre lesz automatikusa érvényes
- Az összeg automatikusan megjelenik, tehát nincs szükség külön jelentkezési folyamatra.
- Minden fiók legfeljebb 1000 dollárnak megfelelő jóváírást kaphatott.
- Egy ügyfél, egyetlen jóváhagyást kaphat
- A jóváírást a „promóciók” lapon tudjuk ellenőrizni
Ezzel a jóváírással a Google abszolút win-win helyzetet hozott létre, hiszen mi, mint hirdetők is ingyen pénzt kaptunk, ami a koronavírus gazdasági hatásai miatt biztos jól jön, a Google pedig aktivizálja azon ügyfeleit, akiknek nem maradt pénze hirdetésekre ebben az időszakban.
Amennyiben szeretnéd ezt az összeget hatékonyan elkölteni, keress meg minket bátran, PPC szakértőkként gyorsan tudunk Neked segíteni!