A content marketing az egyik legbonyolultabb része a marketing stratégiának. Nem elég, hogy nem húzható fel egy sémára, nincs lehetőséged kétszer ugyan arról írni, mindig eredetinek, frappánsnak kell lenned, ráadásul még soha nem is ér véget. Rengeteg hibát elkövethetsz a Content stratégiád során, de ha ezekre figyelsz, már is közelebb vagy a sikeres SEO-hoz!
A tartalom optimalizálás egy elképesztő nehéz feladat. Rengeteg anyagot szükséges egy oldalra gyártani annak érdekében, hogy sikeres legyen a stratégiád. Mindezek mellett, azonban nem szabad elmenni a korábbi tartalmak későbbi optimalizálása mellett sem, ez ugyan akkor hiba lehet, minthogy nem teszel fel új tartalmat.
Egy sikeres blog cikknek az erejét nem szabad hagyni elveszni, a rengeteg organikus forgalom által sok új vásárlót szerezhetünk.
Mit tegyünk, hogy az oldalunkra érkező blog látogatókból a legtöbbet kihozzuk?
1, Linkek összegyűjtése
Először is álljon rendelkezésedre minden link. Fontos, hogy az ellenőrzés során ne hagyj ki semmit. Nem kell ezt manuálisan megtenned, egy sitemap-ből könnyedén ki tudod másolni
2, Google Analytics & Search Console elemzés
Ellenőrizd, hogy az adott linkekre milyen forgalom érkezik, illetve milyen kulcsszóra. Ezekből már tudni fogod, hogy arra van-e optimalizálva az oldalad tartalma, amire szeretnéd, továbbá le tudod szűrni, hogy milyen emberek érkeztek az oldalara, milyen linkeket érdemes a cikkben elhelyezni a legjobb konverzió érdekében.
3, Thin content ellenőrzés
Az elemzés során gyorsan ki fog derülni, hogy mely oldalak azok, amelyekre kevés látogató érkezik. Elképzelhető, hogy ez azért van csak, mert egy átvezető oldal és nem is szeretnél több organikus visitet oda, de lehet, hogy egyszerűen csak nem írtál megfelelő mennyiségű és/vagy minőségű szöveget. Így ezeket vizsgáld felül és öld bele a munkaórákat a megfelelő tartalom érdekében. Kifizetődik!
4, Duplikált tartalmak
Ellenőrizd van-e duplikált tartalmad, ha igen, módosítsd és írd át úgy, hogy egyedi, minőségi content-et kapj!
5, Ellenőrizd a tartalmak helyességét
Lehet, hogy pár éve írtál egy cikket, amikor éppen akciós volt a terméked? Nagy boldogan bele is írhattad a cikkbe, de azóta már rég nincs a terméket vagy csak drágábban. Ezek nagyon nagy hibák, biztos látogató vesztéshez vezet. Ne kövesd el!
6, Releváns tartalom
Tartalmaid legyenek relevánsak és a vállalkozásodhoz fűződőek, felesleges olyanról írnod, ami nem hozzád kapcsolódik, konverzió nem fog belőle születni.
Tarts be ezt a néhány szabályt és már is sikeresebb lesz a content marketinged!