Skip to main content

Megújult a Facebook oldal értékelési és ajánlási rendszere, amelynek célja, hogy megkönnyítse az emberek interakcióit a helyi vállalkozásokkal.

Az egyik fő újítás az ajánlások továbbfejlesztése.

„Az emberek az ajánlások segítségével mondják meg, hogy hol érdemes enni vagy vásárolni. A célunk az volt, hogy ezeket az ajánlásokat láthatóbbá tegyük” – nyilatkozta a Facebook.

Az ajánlások a cég pozitív hírnevéhez nagyban hozzájárulnak, cégtulajdonosként érdemes minél többet begyűjteni oldalunkra, mivel egy felmérés alapján 3-ból 1 Facebook felhasználó használja ezt az opciót, hogy véleményeket, ajánlásokat találjon.

Az új rendszerben az ajánlások több lehetőséget kínálnak az ügyfelek (felhasználók) számára véleményük megfogalmazására. Miért előnyös ez vállalkozásként?

Ajánlások

Az oldal pontszáma feltűnő helyen jelenik meg. A Facebook először megmutatja a legközelebbi barátok által adott ajánlásokat, így potenciális ügyfeleink azonnal, számukra releváns értékelést láthatnak, mely növeli oldalunk elérését.

Fotó hozzáadása a vállalkozásról

Ez a lehetőség korábban nem volt elérhető az értékelési szakaszban, most már azonban a felhasználó GIF-et vagy fotót is hozzáadhat az értékeléshez.

Tag-ek használata

A felhasználók tagek segítségével főcímet adhatnak véleményüknek. Ezek a vállalkozásnál ajánlásként megjelenhet, például a „legjobb kávé” vagy „kiváló felszolgálás” tag, így nem szükséges külön beírnia a felhasználónak.

Hogyan juthatsz el a Facebook vélemény fülre?

Ha már aktiváltad a vélemények fület, akkor semmit további teendőd nincs.

Ha még nem tetted meg, akkor:

1, Beállítások

2, Bal oldali menü: Tabok és sablonok

3, Lap hozzáadása

4, Válasszuk ki a megfelelő elemet és a lap hozzáadása gomb megnyomásával kész is vagyunk.

Érdemes tehát minél több véleményért hajtani, a Facebook is értékelni fogja!

Olvasnál még hasonló érdekes bejegyzéseket?

Iratkozz fel hírlevelünkre itt!

Leave a Reply