Skip to main content

Szeretnéd új eszközökkel javítani AdWords hirdetéseid teljesítményét? Most megtudhatod, hogy milyen új lehetőségeid vannak arra, hogy felturbózd kampányaidat és az ünnepekre is felkészült legyél hirdetésfronton!

1. Promóciós bővítmény

A Google legújabb hirdetésbővítményével most már lehetőségünk van különböző promóciókat feltüntetni hirdetéseinkben: a bővítmény egy kis árcédula ikon formájában jelenik meg a leírás alatt és különféle akciókat jeleníthet meg a vásárlóknak. Egyszerűen felhívhatjuk a figyelmet például Black Friday vagy karácsonyi promóciónkra: meghatározhatjuk, hogy milyen alkalomból, mekkora kedvezményt szánunk egy adott termékre/szolgáltatásra (akár százalékos, akár pénzbeli formában), de akár azt is megadhatjuk, hogy milyen feltételek mellett érvényesül az akció, például 10.000 Ft feletti vásárlás esetében.

google-osz-promocio

A bővítményben természetesen az is beállítható, hogy a promóció mikor fusson, így pontosan meghatározható az a kedvezményes időszak, amire célozni szeretnénk. A promóciós bővítmény egyszerűen hozzárendelhető eredeti hirdetésszövegeinkhez, így nem kell változtatni már meglévő üzeneteinken, és természetesen bármikor ki is kapcsolhatjuk a bővítményt.

2. Adaptív display hirdetések megújulása

A Google egyik új frissítése lehetővé teszi, hogy adaptív display hirdetéseinket még inkább személyre szabjuk, vonzóbb köntösbe öltöztessük. Az eddigi előre meghatározott színeket most már saját kreatívjainkhoz igazíthatjuk: beállítható a képes hirdetésen használt fő szín, illetve a cselekvésre ösztönző gomb (CTA) színe is. Ezáltal jobban illeszkedhet cégünk imázsához, logójához az adott hirdetés.
A színek mellett hamarosan személyre szabható lesz az is, hogy milyen formátumban jelenjenek meg adaptív display hirdetéseink: ha szeretnénk, futhatnak majd csak natív képes formátumban (szövegesben pedig nem), de természetesen továbbra is elérhető lesz az az opció is, hogy az összes formátumot egyszerre használjuk.

3. Google Display Hálózat – Fizess csak a konverziókért!

Az eddig népszerű kattintás (CPC) vagy megjelenés alapú (CPM) stratégiák mellett most már lehetőségünk van display kampányoknál konverzió alapú ajánlattételi stratégiát is beállítani. Ez azt jelenti, hogy egy ilyen típusú stratégiánál csak a sikeres konverzió után kell fizetnünk (ha vásároltak a webshopunkból vagy megtörtént egy számunkra értékes cselekvés pl. ajánlatkérés a weboldalon), nem pedig a kattintásokért vagy megjelenésekért! A Google AdWords felületén beállítható az a maximális összeg, amelyet hajlandóak vagyunk fizetni egy konverzióért (CPA), és ez az összeg csak akkor kerül levonásra, ha a felhasználó a display hirdetéseinkből konvertál.
Az új módszer különösen költséghatékony lehet olyan kampányok esetében, melyek eddig nagy megjelenésszámot vagy kattintásokat generáltak, de kevesebb konverziót hoztak. Ebben a stratégiában az AdWords kifejezetten úgy állítja be az ajánlatokat, hogy a lehető legtöbb konverziót érje el és több tranzakció valósuljon meg!

4. Gmail hirdetések az új AdWords felületen

Mostantól lehetőségünk van a remarketing címke segítségével visszacélozni weboldalunk látogatóit Gmail hirdetéseinkben is. A Gmail kampányok új célzási beállításai lehetővé teszik, hogy felhasználóinkat elérjük fontos életszakaszokban is: diplomaszerzés, költözés, házasságkötés előtt vagy után akár 3-6 hónapos időszakokban.
A Gmail kampányok új funkciója továbbá, hogy a felhasználók vásárlási szokása alapján megcélozhatunk új egyéni közönségeket is. Elérhetünk felhasználókat, akik:

  • Gyakran vásárolnak élelmiszerboltokban, szupermarketekben, áruházakban, diszkontokban.
  • Gyakran reggeliznek, ebédelnek, vacsoráznak gyorséttermekben, éttermekben vagy járnak kávézókba.
  • Gyakran járnak fodrászatba, manikűröshöz vagy vesznek igénybe hasonló szolgáltatásokat.
  • Gyakran vesznek részt rendezvényeken pl. koncertek, sportesemények.

Az új célzási lehetőségek segítségével még inkább finomítani és szűkíteni tudjuk azon felhasználók rétegét, akik nagy eséllyel érdeklődnek termékeink iránt.

 

Szeretnéd kipróbálni valamelyik új AdWords funkciót? Ügynökségünk szívesen segít a frissítések üzembe helyezésében és beállításaiban. Keress bátran bennünket bővebb információért!

Leave a Reply