Egy új alkalmazásfrissítésnek köszönhetően a Facebook oldal tulajdonosok mostantól válaszolni tudnak a vásárlói megkeresésekre közvetlenül a Messenger alkalmazásból személyes üzenetben, ugyan úgy, mintha a privát üzenetküldésre használnák.
Ennek az új funkciónak köszönhetően sokkal gyorsabban és hatékonyabban lehet kommunikálni a vásárlókkal egy alkalmazásból. Az oldaltulajdonos kiválaszthatja, hogy a személyes fiókjából, vagy az oldal nevében szeretne reagálni a vásárló üzenetére.
Gyors válasz = Elégedett ügyfelek
Ez a frissítés nem csak az oldaltulajdonosoknak kedvez: felgyorsítja a válaszadás folyamatát, így a vásárló hamarabb jut hozzá a szükséges információhoz.
A fogyasztókban rengeteg kérdés merül fel a vásárlás folyamatának során, és az ezekre kapott kielégítő, gyors válasz esetén kisebb eséllyel vásárol végül a versenytársunknál.
Annak érdekében, hogy egy üzenet sem maradjon megválaszolatlanul, az alkalmazás értesítéseket küld akkor, amikor az üzenet beérkezik és akkor is, amikor egy bizonyos idő után még mindig nem érkezett válasz a vásárlónak.
Tippek az eredményes vásárlói kommunikációhoz
A Facebook kiadott egy listát arról, hogyan lehet eredményes a vásárlókkal való kommunikáció a Messenger platformon.
Fontos a gyorsaság. Pozitív véleményt fognak alkotni egy vállalkozásról, ha minél hamarabb választ kapnak a felmerülő kérdésre.
Rövid és tömör válaszok előnyben. Azt javasolják, hogy csak a kulcsfontosságú információkat közöljük, minél tömörebben. Ez javítja az olvashatóságot, és nem a vásárlónak kell kikeresni egy hosszú szövegből a számára hasznos információt.
Perszonalizált üzeneteké a jövő. A vállalkozások küldhetnek fontos, nem promóciós üzeneteket fontos hírekről, például váratlan zárva tartás, rendelés állapotának változása, vagy egy esemény megváltozásáról.
Ezeket a tanácsokat megfogadva sikeres ügyfél kommunikációt érhetünk el, ami növeli a vásárlói elégedettséget és a későbbi elköteleződésüket az üzletünk iránt.