Skip to main content

A koronavírus ideje alatt rengeteg állami szabályozást kell lekövetni a cégeknek. A nagy média figyelemnek köszönhetően erről általánosságban értesülnek az emberek. Fontos viszont, hogy Te urald a kommunikációt és ne szerezz csalódott vásárlókat ez idő alatt. Mutatjuk hogyan!

Változtasd meg a nyitva tartási idődet

Minden bizonnyal – néhány kivétel esetén – Neked is megváltozott a nyitva tartási időd. Mindamellett, hogy erről a közösségi oldalakon tájékoztatod az ügyfeleidet, módosítsd a Google Mybusinessben is, ne menjen senki feleslegesen hozzád!

Kommunikálj

Igen, talán egyértelműnek tűnik, azonban rengetegen nem kommunikálnak semmilyen felületen ügyfeleik felé. Sokan azért, mert bezártak / rövidített nyitva tartás lett központi rendelet miatt stb. A másik eset, hogy annyira leterheltek lettek a kollégák, hogy pont nincs idő még erre is. Ne feledd az emberek nem gondolatolvasók, ne feltételezd, hogy mindent tudnak!
Ezen kívül, ha lett bármi extra szolgáltatásod vagy változott valami a kiszolgálási rendben, azt is mindenképp oszd meg. Vásárlóid egy bizonyos kiszolgáláshoz vannak szokva, azonban, ha ezen kénytelen voltál / szándékosan változtattál erre az időszakra arról tudjanak!

Közösségi média kommunikáció

Semmiképp ne hagyd ki! Írtál egy blog posztot, kiraktad a weboldalad különböző pontjaira, de Facebookon / instagramon egy szót sem ejtettél a változásokról? Nagy hiba! Feltétlen pótold, sokat segíthetsz a vásárlóidnak. Még mindig sokan ezeket a felületeken informálódnak a cégek esetén az új információkról, ne hagyd, hogy mást válasszanak csak azért, mert ott megtudták, amire kíváncsiak voltak.

Ezt tedd meg cégedért a koronavírus alatt

Elérhetőségek

Jobb esetben a feltüntetett telefonszám, e-mail cím helyes és folyamatos a reagálás, azonban ebben a helyzetben győződj meg róla, hogy biztos jók az elérhetőségeid. Ha esetleg a speciális szituáció helyett bármit változtattál, mondjuk bevezettél egy új e-mail címet vagy bővített az ügyfélszolgálati telefonszámokat, feltétlen tájékoztasd az embereket. Továbbá arról se felejts el szólni, ha jóval lassabb reakcióra kell számítani a leterheltség miatt. Sok kellemetlenséget elkerülhetsz.

Kívánunk sok sikert és kitartást ebben a nehéz időszakban, fő a tájékoztatás!

Leave a Reply