Webshopok

A webshopok online marketingje igencsak hálás feladat, hiszen a belefektetett munka eredményessége közvetlenül és jól mérhető. Ennek a műfajnak az a specialitása, hogy nagyon sok terméket kell egyszerre hirdetni, ezért és az ehhez használatos „célszerszámokat” magas szinten kell bevetni és használni. Ilyen célszerszámok többek között az Enhanced Ecommerce, a dinamikus remarketing, a vevő presszionálás, az összehasonlító oldalak alkalmazása, valamint a különböző upsell megoldások használata a checkout folyamat során, vagy egy későbbi fázisban.

Egy webshop esetében kiemelt szerepe van a folyamatos elemzésnek, visszamérésnek és optimalizációnak.

Az alábbi területeken rendelkezünk tapasztalattal:

  • webshop SEO;
  • PPC (Adwords, FB, stb) megoldások;
  • remarketing;
  • upsell elemek;
  • árösszehasonlító oldalak optimalizálása;
  • Enhanced E-commerce;
  • analitikai mérések és elemzések a költség vs. kiadás optimalizálásához.

Ha további információra van szükséged az általunk használt online marketing eszközökről vagy referenciáinkról, kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot az oldal alján található űrlapon keresztül!

Referenciák

Kapcsolat

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás