Skip to main content

Digital Sales
Webinar

Lézerpontosságú kommunikációs stratégiák - Duna House esettanulmány

2023. március 30. 10.00 - 10.30

Megírjuk a hirdetésszövegeket, és már mehet is a kampány! – Az esetek jó részében így néz ki a „kommunikációs stratégia”. De vajon ilyen módon sikerül tényleg megszólítani a leendő vásárlókat?

Ha az értékesítendő termékünk vagy szolgáltatásunk olyan, hogy a vásárlók részéről hosszabb az információgyűjtési és döntési folyamat, akkor ehhez a kommunikációnknak is alkalmazkodnia kell. De hogyan lehet ezt a folyamatot lemodellezni? Hogyan lehet a döntéshozatali folyamat adott állapotához leginkább illeszkedő üzenetet megtalálni és eljuttatni?
Mindezeket a kérdéseket egy nagyon izgalmas esettanulmány keretei között dolgozzuk fel, ahol egy konkrét példán keresztül mutatjuk be a vásárlói életúthoz igazodó hatékony kommunikációs stratégia kialakításának lépéseit. Erről szól következő webinárunk, melynek a címe:

Lézerpontosságú kommunikációs stratégiák – Duna House esettanulmány

Tartalom

A webinar fő pontjai:

Március 30-án Herskovits Miklóssal, a Duna House digitális értékesítésének vezetőjével beszélgetünk, és többek között az alábbiakról lesz szó:

  • Mit is jelent a customer journey?
  • Hogyan lehet modellezni?
  • Hogyan tudjuk a kommunikációt az ügyfélúthoz igazítani?
  • A Duna House és a Credipass esetében hogyan történt a kommunikációs stratégia kialakítása?

Előadóink:

Gerzsó Márk, a házigazda
A Vieeye Online Marketing Ügynökség alapítója és vezetője. Háta mögött több, mint 200+ sikeres projekt áll, így valós tapasztalat alapján képes összefoglalni a legfőbb tudnivalókat. A beszélgetés házigazdájaként végig figyel arra, hogy a legrelevánsabb és legizgalmasabb témák kerüljenek a porondra.

Herskovits Miklós, a vendég – Head of Digital Sales, Duna House
Miklós a Fundamentánál szerzett sok éves tapasztalatot az online és a telefonos értékesítési folyamatok kialakítása terén. Tudását az OTP Banknál is kamatoztatta, majd a Duna House csoporton belüli, Credipass brand alatt futó közvetlen hitelértékesítési csapatot és folyamatot építi fel, amely erős online lead generálással és teleértékesítéssel működik.

Miért érdemes

meghallgatni minket?

Különböző szempontok és látásmódok

Az adott téma piac által is elismert szakembereit kérdezzük, és semmit sem rejtünk véka alá!

Gyakorlat orientált eset-tanulmányok

Nem csak beszélünk róla, csináljuk is! Mindig valós tapasztalatok és adatok alapján építjük fel mondandónkat.

100% szakmai tartalom. 0% bullshit

Célunk, hogy alkalomról alkalomra közösen tanuljunk hallgatóságunkkal, és együtt fejlődjünk a szakmában.

Kinek szól

a webinar?

A digital sales webinar vezetőknek és döntéshozóknak szól, azoknak, akik tisztában akarnak lenni a digitális értékesítés és online marketing legújabb trendjeivel kapcsolatban. Fél órás előadás, egy kis kitekintés a napi rutinból a trendekre, és arra, hogy mások hogyan csinálják. Fektess be havonta 30 percet az idődből, és ismerd meg a legfrissebb marketing trendeket és lehetőségeket!

Kövess minket közösségi média felületeinken is, hogy biztosan ne maradj le az újdonságokról!

Korábbi webinarok összefoglalója

Filter

PPC kampányok optimalizálása vezetői szemmel
BlogBlog - PPCWebinar

Webinar: 3+1 dolog amit egy jó marketinges tud a PPC kampányokról

2022.12.14.
Legutóbbi webinarunk során a PPC kampányok optimalizációjáról beszélgettünk Kása-Besenyei Zsuzsával, a Vieeye Online Marketing Ügynökség…
videómarketing
BlogWebinar

Webinar: A videómarketing kulisszatitkai

2022.07.25.
Legutóbbi webinarunk során a videómarketing kulisszatitkaiba nyerhettünk betekintést Putz Patrik, a Conceptz marketing ügynökség vezetőjének…
WebinarBlog

Fókuszban a brand!

2022.06.14.
A brandről és rebrandingről beszélgettünk Gerbenics Péterrel a 2022. május 12-i webinárunk során. Számos kérdésre…