Digital Sales
Webinar
Fókuszban a brand - 2022.05.12.
A „brand”, „brand építés”, „brand kampányok” napi rendszerességgel elhangzó szavak a digitális marketing világában. De vajon mit jelentenek ezek pontosan? Egyáltalán, mi az, hogy brand? Hogyan építhető, hogyan alakítható ki? Mikor lehet szükség rebrandingre, és mi ennek a folyamata? Ez lesz a témája a következő webinarnak, amelyen Gerebenics Péter kreatív vezetőnkkel fogjuk boncolgatni a témát.
Fókuszban a brand
A webinar fő pontjai:
- Mi az, hogy brand? Mik a brand elemei?
- Miért kell rebranding? Mi az, hogy rebranding?
- Mi a (re)branding folyamata?
- Mi a márkaszemélyiség, és miért fontos ez?
- Kinek készül a brand?
- Célcsoport, perszónák és insight-ok
- A brand vizuális elemei
- A brand tartalmi elemei
- Hogyan térül meg a brand építés
Beszélgetésünkből természetesen a jól bevált esettanulmányok és példák sem fognak hiányozni.
Kövess minket közösségi média felületeinken, hogy biztosan ne maradj le az újdonságokról!
Helyszín és időpont:
2022. május 12. 10:00 – 10:30;
Élő adásban, online
A Webinar a Crowdcast alkalmazás segítségével kerül megtartásra, így semmilyen extra rendszer telepítésére nem lesz szükséged, hogy részt vegyél eseményünkön! Május 12-én 10.00 órakkor egyszerűen kattints a linkre, amit e-mailben kiküldünk, és már ott is vagy 🙂
Az esemény továbbra is ingyenes, de regisztrációhoz kötött.
Miért érdemes
meghallgatni minket?
Különböző szempontok és látásmódok
Az adott téma piac által is elismert szakembereit kérdezzük, és semmit sem rejtünk véka alá!
Gyakorlat orientált eset-tanulmányok
Nem csak beszélünk róla, csináljuk is! Mindig valós tapasztalatok és adatok alapján építjük fel mondandónkat.
Visszatérő szakmai hallgatóság
Nem titkoljuk a tudást! Célunk, hogy webinárról-webinárra közösen tanuljunk hallgatóságunkkal, akik így általunk válnak hozzáértő szakemberekké!
Kinek szól
a webinar?
A digital sales webinar vezetőknek és döntéshozóknak szól, azoknak, akik tisztában akarnak lenni a digitális értékesítés és online marketing legújabb trendjeivel kapcsolatban. Fél órás előadás, egy kis kitekintés a napi rutinból a trendekre, és arra, hogy mások hogyan csinálják.
Fektess be havonta 30 percet az idődből és ismerd meg a legfrisebb marketing trendeket és lehetőségeket!
Korábbi webinarok összefoglalója
Filter
Didital Sales Webinar
Regisztráció
Ne habozz, nem kockáztatsz semmit: A webináron való részvétel ingyenes!
Kérjél értesítőt a következő webinárról itt!