Skip to main content

A koronavírus számos módon felborította életünket, ezt bizonyítja, hogy mikre és miként keresünk rá a Google rendszerébe. Ezt tették most nekünk nyilvánossá, így jobban megértjük, hogy mi lett számunkra a prioritás az utóbbi időszakban.

 Az adatok mind a mellett, hogy érdekesek, legfőképp azért készültek, hogy segítség a marketing szakembereket, miként tudnak jobb tartalmat adni az ügyfeleknek és mire kíváncsiak.

A Google 5 kategóriába gyűjtötte, hogy milyen irányú keresések a legfontosabb most az ügyfélnek.

  • Kritikus információk összegyűjtése
  • Új kapcsolatok felfedezése
  • Alkalmazkodás az új rendhez, a rutin változtatáshoz
  • Mindennapi hősök
  • Vigyázni magadra és másokra

Kritikus információk gyűjtése

Az embereknek nagy szükségük van az új információkra, hogy segítség a megváltozott szokásokat kezelni. Változtak a szállítási módon, az üzletek elérhetősége, a kijárásra vonatkozó lehetőségek.

A vállalkozások fő feladata, hogy egyértelműen átadja az információt, ők miként állnak rendelkezésre, mit tudnak megtenni az ügyfélért és mit tesznek meg az egészségük megóvása érdekében, amikor tőlük vásárolnak.

A keresések a következőkben növekszik:

  • Kiskereskedelem
  • „Le tudom-e fagyasztani” típusú keresések
  • Házhozszállítás
  • Rövid távú munkavállalási lehetőség
  • Jelzálog, kamat felfüggesztése

Amennyiben ezekben a témákban a saját területünkön megfelelően tájékoztatjuk az ügyfeleket, sokat teszünk saját vállalkozásunk marketingjével kapcsolatosan.

A Google ezzel kapcsolatosan a következő ajánlásokat teszi:

  • Ismerje fel az új körülményeket
  • Adjon hiteles információkat
  • Rendszeresen frissítse az információkat a honlapon
  • Legyünk rugalmasak a lemondásokkal, módosításokkal kapcsolatosan

Új kapcsolatok felfedezése

A jelenlegi helyzetben az ember igyekszik táplálni meglévő kapcsolatait, azonban folyamatosan keressük az új lehetőségeket, akár az online világban, így új interakciókra várva.

Ennek köszönhetően megnövekedett a keresés a csoportos videókra.

A „tanulj velem” videók 54%-kal növekedett a tavalyi évhez képest

A „főzz velem” vagy „fertőtleníts velem” videók szintén jelentősen nőttek.

Alkalmazkodás az új rendhez, a rutin változtatáshoz

Az emberek szokásai megváltoztak, jelentősen változtak a keresések ebben az irányban is.

Jelentősen nőttek a keresések a szobakerékpárok, csináld magad, súlyzókészletek iránt.

google keresések koronavírus

Mindennapi hősök

Az emberek szolidalítása különösen nagy most a korházi dolgozók, mentősök, futárok, kereskedelmi dolgozók előtt, akik mindennap munkába állnak a jelenlegi helyzet ellenére is.

Vigyázni magadra és másokra

Különösen fontos, hogy most megfelelően vigyázzunk a fizikai és szellemi egészségünkre egyaránt.

A keresések jelentősen növekedtek az unalom elleni cselekedetek, a szorongás vagy a bizonytalanság megszüntetése érdekében. Ezek lehetnek virtuális vagy a való világban lévő tevékenységek egyaránt. Az emberek sokkal inkább keresik a rejtvényeket, a múzeumok online bejárási lehetőségét.

A keresések tehát jelentősen változnak, cél, hogy egészségben átvészeljük ezt a nehéz időszakot!

Leave a Reply