Skip to main content

„Van-e értelme az AdWords mellett a Facebook felületén is hirdetni és ha igen, milyen eredményt várhatok?” – hangzik el sokszor a kérdés. Ezt a kérdéskört boncolgatjuk:

Így erősíti egymást a Facebook és az AdWords

Mindenképpen érdemes a Facebookon is hirdetni, amennyiben szeretnénk kiterjeszteni online marketing tevékenységünket és növelni elérésünket. A legfontosabb különbség a két platform között az, hogy míg az AdWords elsődleges célja inkább az aktívan kereső célközönségnek eljuttatni hirdetésünket, addig a Facebook hirdetések kifejezetten abban segítenek, hogy az üzletünk számára potenciális ügyfélkört alakításunk ki. Tehát a második esetben hamarabb tudjuk megszólítani a potenciális vásárlót a vásárlási folyamatban.

Továbbá használjuk ki, hogy a Facebook lehetőséget biztosít arra, hogy kiválaszthassuk és kombinálhassunk a legkülönfélébb célzási módokat: az általánosabb szűrőktől kezdve (életkor, nem, tartózkodási hely) az egészen speciális érdeklődési körökön át (félmaraton, Sziget fesztivál vagy éppen Arisztotelész).

A Google képes hirdetési felületein korlátozott hirdetésmegjelenési módból választhatunk, ezzel szemben a Facebook lehetőséget ad hosszabb leírások megadására is, nem beszélve arról, hogy jóval több megjelenítési lehetőségünk van a közösségi felületen: felhasználhatunk egy vagy több képet (galéria hirdetések), videókat, vetítést, vászon vagy éppen kollekció formátumot. Az üzleti céljainkhoz legjobban illeszkedő hirdetési formátum kialakításával biztosíthatjuk, hogy a célközönséget személyre szabott, figyelemfelkeltő hirdetéssel szólítsuk meg.
Ne felejtsük el azt sem, hogy a versenytársak jó eséllyel ki fogják használni a Facebook hirdetésekben rejlő lehetőségeket és ezzel jelentős bevétel kiesést okozhatnak üzletünk számára, ha mi nem jelenünk meg célközönségünk Facebook oldalán.

Röviden, tömören: a közösségi média jelenlét kiépítése ráfordítást igényel, de a jelenlétünk hiánya sokkal költségesebb lesz hosszútávon!

Miért válaszd ügynökségünket Facebook kampányok menedzselésére?

  • Nagy gyakorlattal rendelkezünk Facebook PPC kampányok tervezésében és optimalizálásában
  • Ügyfélközpontú, célorientált megközelítés
  • Változatos iparági tapasztalat

Ha szeretnél hatékony, eredményorientált Facebook kampány menedzsmentet üzleted számára, akkor vedd fel velünk a kapcsolatot!

 

Leave a Reply