Végre elérhető vált mindenki számára az Adwords szöveges hirdetések új funkciója, az „Expanded Text Ads” (ETA), vagyis a „Kiterjesztett Szöveges Hirdetések”. Béta módban kiemelt ügyfeleinknél már korábban elkezdhettük tesztelni!
Az új generációs hirdetések lényege, hogy a korábbi hirdetéseknél hosszabbak hozhatóak létre, így több információt közölhetünk a szövegekben.
Hogyan is néz ki pontosan az ETA, miben különbözik a sztenderd hirdetésektől?
Címsor: Az Expanded Text Ads használatával a korábbi megszokott 25 karakteres címsor helyett két darab 30 karakteres címsor segítségével hívhatjuk fel a hirdetésünkre a figyelmet. A két címsor kötőjellel elválasztva jelenik meg egymás mellett, vagy akár képernyőtől függően előfordulhat, a második sorba is átkerülnek. Kreatívabb, figyelemfelkeltőbb főcím hozható létre. Jobban feltüntethető akár a brand, ugyanakkor lehetőség nyílik a felhasználó jobb megszólítására is.
Leírás: A normál szövegeknél megszokott két darab 35 karakteres leírás egy 80 karakteres leírásban egyesül, ami az előbbinél 10 karakterrel hosszabb szöveget enged. Mindez nagyobb szabadságot, kevesebb korlátot enged a szövegben. A leírásba kényelmesen beleszőhető a cselekvésösztönzés is.
URL: Az új hirdetéseknél az AdWords a végső URL-ből származó domaint használja fel két új „Útvonal mezővel” kombinálva. Ezeket a mezőket a megjelenített URL-ben a rendszer hozzáadja a webhely domainjéhez. Az útvonal mezőben olyan 2×15 karakteres szöveget adhatunk meg, melyek segítségével a hirdetés megtekintői megfelelően informálhatóak a céloldal tartalmáról. Az Útvonal mezők kitöltése nem kötelező, de előnyös lehetőség. Még pontosabb informálás érhető el a céloldallal kapcsolatban.
Mobilos megjelenés: A kiterjesztett szöveges hirdetések mobileszközre vannak optimalizálva, így azok használhatóak egyaránt asztali számítógépekre és mobileszközökre is. A felhasználókat egy csapásra „útközben” is célozhatjuk a hirdetésekkel.
Milyen előnyökkel jár?
- Látványosabb Hirdetés -> Több kattintás
- Több információ közlése -> Csökken az irreleváns kattintások száma
- Szellősebb szövegek -> Jobb benyomás
- Kevésbé korlátozott szövegek -> Több Call To Action, Brand szerepeltetése
- Jobb pozíció -> Alacsonyabb CPC -> Költségmegtakarítás
- Jobb hirdetésrelevancia -> Minőségi kattintások -> Több konverzió