A közösségi médiában folyamatosan pörögnek az események, most annyi minden történt, hogy a legjobbnak láttuk egy posztban gyorsan összefoglalni mindazt, amiről érdemes tudnod marketingesként.
A TikTok és a LinkedIn egy tető alá kerül?
A Microsoft tárgyalásokat folytat a Tiktok, kínai tulajdonban lévő videó megosztó oldal beszerezéséről. Korábban Trump arról beszélt, hogy fontolgatják az alkalmazás betiltását az Egyesült Államokban.
A Microsoft jelenleg a Fehér Házzal is tárgyal a TikTok működésének átvételéről az Egyesült Államokban, Kanadában, Ausztráliában és Új-Zélandon is.
TikTok: Mindent az átláthatóságért
Az utóbbi időben sokkal több ellenőrzést kapott a vállalat kínai eredete miatt, nyilatkozta Kevin Mayer, a nemrégiben kinevezett – egyébként amerikai származású – vezérigazgatója.
Annak érdekében, hogy a felhasználók és felügyeleti szervek a lehető legjobban tudják ellenőrizni a céget „valós időben” megfigyelhetik a TikTok moderációs politikáját és megvizsgálhatja az algoritmusaikat vezérlő kódot.
A TikTok-nak nagy tervei vannak, a következő három évben világszerte szeretné meghaladni a 2 milliárd dolláros bevételt. Ezzel igazi ellenfelévé válik a YouTube-nak és az Instagram-nak.
Quora hirdetések
A Magyarországon viszonylag kevésbé ismert Quora, néhány hónap béta verzió tesztelés után elérhetővé tette a Lead Gen formot a hirdetők számára. A formban akár 12 mező kitöltésre kerülhet, amihez az adatokat a felhasználók Quora fiókjából húzza be az űrlap.
Ezek a mezők az alábbiak:
Kapcsolati információk: Név, email, céges e-mail, telefonszám
Munkavállalói információk: Pozíció, cég név és cég méret
Helymeghatározó információk: Város, megye (csak az USA-ban), irányítószám (csak az USA-ban) és ország
Az eredmények letölthetőek CSV-ben és használhatóak Ads Managerben vagy Zapierrel összeköthető egyéb más rendszerekkel.
Olvasnál még hasonló érdekes bejegyzéseket?