Skip to main content

CPC – Cost per click: magyarul a kattintásonkénti költséget jelenti. Minél alacsonyabb, annál több kattintást tudunk elérni egy bizonyos költségkeretből.

CTR (click through rate) – Átkattintási arány: egy százalékos érték, ami azt mutatja meg, hogy a megtekintést követően milyen gyakran kattintanak a hirdetésre. Minél nagyobb az érték, annál jobb.

Konverzió: Az az esemény, ami a hirdető szempontjából értékes. Ez lehet egy adott szolgáltatás megvásárlása, vagy interakcióba lépés az eladóval (ajánlatkérés, megrendelés), de lehet csak egy adott oldal megtekintés is.

Lead: azok a potenciális ügyfelek számítanak leadnek, akik valamilyen formában felvették a vállalkozással a kapcsolatot. A kapcsolatfelvétel leggyakoribb formája az email cím megadása vagy egy kapcsolati űrlap kitöltése a weboldalon.

CPA – Cost per acquisition/action: egy konverzió átlagos költsége. Minél alacsonyabb, annál több konverziót tudunk elérni egy bizonyos költségkeretből.

Leave a Reply