Az a vállalkozás, ami nem lelhető fel a közösségi média felületein egy Z generációs fogyasztó számára szinte már nem is létezik. Ezen felületek kiválóak vállalatunk brandjének erősítésére és szélesebb közönséghez való eljuttatására. Azonban a márka építésen túl számos lehengerlő eszközt adnak még ezek a platformok a kezünkbe:
- Toborzás: Megtalálhatjuk azt a különleges személyt vagy személyeket, akik tökéletesen betöltik vállalkozásunk üres foltjait.
- Értékesítés ösztönzés: Számos platformon elhelyezhetők közvetlenül termékeinkre vagy szolgáltatásainkra mutató linkek. Ezek az adatszolgáltatásoknak köszönhetően nem csak az értékesítésünket képesek növelni, hanem célközönségünkről is bővebb információhoz juthatunk.
- Weboldal erősítése: A közösségi csatornáinkon keresztül növelhetjük a weboldalunkra érkező forgalmat, ezáltal a kereső szoftverek hatékonysága is kedvezőbbé válik számunkra.
- Customer care szolgáltatások: Az üzenet küldő alkalmazásokon keresztül személyre szabott módon tudunk segíteni ügyfeleinknek, vagy akár releváns és valós idejű visszajelzéseket is kaphatunk. Így növelhető a vevő-vállalat közt kialakuló lojalitás is!
- Edukáció: Nem csak a tukmálásra alkalmasak ezen felületek. Gondos és felelős kezelésükkel edukálhatjuk és informálhatjuk is fogyasztóinkat.
Számos ügyfelünk igényli, hogy tartsuk naprakészen közösségi média felületeit. Aktívan kezelünk többek közt:
- Pinterest felületeket is.
Mindig is érdekelt, hogy mitől lesz egységes a „feed-ed”? Kíváncsi vagy, hogy mi rejtőzik a „Kövess és likeold!” mondat mögött? Egy profira bíznád a vállalatod METAverzumba történő bevezetését, vagy csak simán kiadnád a kezeid közül a feladatot, hogy te tényleg azzal foglalkozhass, amihez értesz?