Display hirdetés

Statikus vagy mozgó képes (néhány esetben szöveges) hirdetések. A két leggyakoribb display hirdetési felület a Facebook, illetve a Google Display Hálózat, amely több millió külső weboldalt foglal magában. A display hirdetésekkel egy nagy tág célközönséget tudunk célozni, így ez a választás elsősorban azoknak ajánlott, akik szeretnék növelni a márkaismertségüket, vagy akik nemrég kezdtek bele egy üzletbe és még kevésbé ismertek.

Display hirdetéseknél különösen nagy hangsúlyt kell fektetni a kreatívok minőségére. Fontos, hogy ismerjük a célközönségünket, és olyan kreatívot, kommunikációt használjunk a hirdetésekben, amelyekkel a leghatékonyabban tudjuk elérni őket.

Kapcsolat

  • Ez a mező az érvényesítéshez van és üresen kell hagyni.
  • Igen, fel szeretnék iratkozni a Vieeye hírlevélre és rendszeres tájékoztatást kívánok kapni az érdekes ajánlataikról. elolvastam és megértettem.
  • A hírlevéllel kapcsolatos adatkezelési szabályzatot elolvastam és megértettem.

A weboldal sütiket (cookie-kat) használ, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújtsa. A sütik elfogadásához kattintson az "Elfogad" gombra. További információ

A Weboldal látogatóinak számítógépét a rendszer cookie-val azonosítja. Ahhoz, hogy a Weboldalon minden tartalom megtekinthető legyen, a Felhasználó részéről cookie-k engedélyezésére van szükség. A felhasználó elfogadja a sütik használatát, amennyiben a beállítások változtatása nélkül tovább böngészik, vagy az "Elfogad" gombra kattint.

Bezárás