- Pro-aktívan megszólítja a látogatót
- A látogató érdeklődésének megfelelő témát kezdeményez
- Egyedi ajánlatot vagy kupont is ad
- Több csatornán (Viber, Messenger stb.) keresztül is tudja az ügyfeleket ajánlatokkal bombázni
- Igény esetén az automatikus beszélgetés élő ügyfélszolgálatra is átkapcsolható
Hogyan növeli a konverziót
az ePromoter?
Miért jó
az ePromoter?
- Cégre, illetve weboldalra szabott, egyedi megoldások alakíthatók ki
- Az ePromoter teljesen integrálható a szükséges rendszerekhez (CRM, ERP, stb.)
- Önálló csatornaként üzemel, nincsen kitéve egy platformtól való függőségnek (pl.: Facebook)
- Gyorsabban és rugalmasabban adaptálható új igényekhez, mintha a weboldlat kellene módosítani
4 országban
Több, mint 100 000 értékesítési beszélgetés
A weboldal látogatók szerint
5-ből 4,2-es
minőségű szolgáltatás
Kérj egy
bemutatkozó prezit tőlünk!
- Mik a sikeres projektek titkai?
- Milyen üzleti hatás várható el egy ilyen projekttől?
- Milyen speciális funkciók vannak?
- Konkrét eredmény számok konkrét projektről?