A legfrisebb és a legfontosabb témakörök az online marketing világából, havi rendszerességgel, fél órában tapasztalt szakértőktől.
SEO kereső
optimalizálás
A Google lásson és értékeljen is
Mi is az a
SEO?
A SEO (keresőoptimalizálás) az a folyamat, amikor a Google találati listáján igyekszünk minél feljebb kerülni, és ezáltal nagyobb organikus forgalmat elérni anélkül, hogy fizetnünk kellene minden kattintás után. Hogyan történik ez? A Google nagy figyelmet fordít arra, hogy minél jobb eredményeket mutasson meg a találati oldalon, ezért, ha weboldalunkat úgy alakítjuk ki, hogy minél jobban megfeleljen a Google elvárásainak, akkor számíthatunk arra, hogy javulnak a helyezéseink, és nő a forgalmunk. A Google-nek számos (kb. 200 különböző) technikai és tartalmi elvárása van egy weboldallal szemben, amely szempontok jó részét a Google nem tesz közzé pontosan, ezért az elvárások jó részét tapasztalati módon gyűjtik össze a szakemberek.
Érdemes a
SEO-val foglalkozni?
A válasz egyértelműen igen! A tapasztalat az, hogy hosszabb távon (1+ év) egyértelműen az organikus forgalom és organikus konverziók megszerzésére irányuló ráfordítások hozzák a legnagyobb megtérülést. Általánosságban az elmondható, hogy az tekinthető egészségesnek és gazdaságosnak, ha egy weboldal forgalmának 30-40%-t az organikus teszi ki.
Mit csinál egy
SEO ügynökség?
Technikai és tartalmi szempontokat elemez, technikai javaslatokat ad, tartalmat készít, linket épít. Az eredményeket ranking riporttal és az organikus forgalom növekedésével lehet ellenőrizni.