Skip to main content

Azt már pontosan tudjuk, hogy a SEO-ba nagyon sok minden beletartozik, rengeteg különböző faktort figyel a Google, ami alapján az organikus helyezésben egyre feljebb és feljebb kerülünk.

Most azonban összegyűjtöttünk néhány olyam elemet, amiről a Google azt nyilatkozta, hogy nincs közvetlen hatása az elfoglalt helyezéseidre:

  • Google Ads
  • A közösségi médián való említések vagy kedvelések száma
  • Átkattintási arány a keresési eredmények között
  • Az oldalon eltöltött idő
  • Visszafordulási arány
  • Felhasználói elkötelezettség adatai
  • Felhasználói viselkedés
  • Google Analytics adatok
  • Forgalom
  • A kosárelhagyások száma
  • Szószám
  • Kimenő linkek
  • A termékek ára
  • Az URL hossza
  • Csillagok és értékelések
  • Bizalmi értékelések, vélemények (badge-ek)
  • Domain kora
  • Hírlevél feliratkozás
  • Tartalom gyakorisága
  • MOZ domain eredmény

 

Fontos tehát kiemelni, hogy ezek nem közvetlen elemek, amik hatnak az eredményre, de nem jelenti, hogy nem is veszi figyelembe őket a Google, amikor az összképet nézi.

Mit gondolunk mi erről?

Nos, összetett kérdés, valóban vannak olyan elemek, amik szerintünk sincsenek egyértelműen közvetlen hatással a helyezésekre, de ha az összképet nézzük, akkor igen is számít, hogy már mióta vagyunk a piacon, milyen a teljes interneten való jelenlétünk vagy mennyire szeretnek az emberek az oldalunkon időt eltölteni.

Ezt a listát kezeljük irányadóként, de semmiképp ne gondoljunk rá úgy, mint ami helyettesíti a SEO szakembereket.

Olvasnál még hasonló érdekes bejegyzéseket?

Iratkozz fel hírlevelünkre itt!

Leave a Reply