Blog

Változik a Google kép licenc

Új jelzés a képek jogi védelmére a Google-ben

A google Beta tesztet indított el az oldalak feltüntetése és a pontos licenc információk érdekében. Az új strukturált adadt segítségével a Google képek között megjelenhet weboldalunk neve és elérhetősége. Ez által nem csak egy új felület nyílik meg, ahonnan látogatók érkezhetnek hozzánk, hanem képeink is nagyobb jogi védelmet élveznek, így a jogtiszta felhasználásokból nagyobb bevételünk […]

Tovább
Marketing események 2020-ban

Marketing események 2020

A marketing világába rengeteg esemény, meetup és rendezvény kerül megrendezésre, azonban nehéz eligazodni, hogy pontosan melyik miről szól és melyikre érdemes elmenni. Ebben próbálunk meg most segíteni!  Mi, a Vieeye digitális ügynökségnél rendszeresen tartunk Meetup-kat, amelyek évről-évre egyre sikeresebbek. Mint PPC, SEO és marketing szakértők pedig különösen fontosnak tartjuk, hogy legyen egy összesítés arról, hogy […]

Tovább
Strukturált adat elemzés search console

Új riport a Search Console-ban az értékelések strukturált adat elemzésére

Az „értékelések” strukturált adat az egyik legnépszerűbb és legtöbbet használt kiegészítő információ, amelyet használnak a weboldal tulajdonosok. Nem véletlen, hiszen rengeteg mindenhez használható, többek között könyvekhez, filmekhez, eseményekhez vagy termékekhez. Ezeknek az információknak az elemzését könnyíti meg most a Google.  A megjelenő új support a Search Console-ban lesz elérhető és célja, hogy jobban nyomon követhetőek […]

Tovább
Pinterest bevétel növekedés

1 milliárdos bevételt ért el a Pinterest hirdetéseiből

Megy az üzlet a Pinterestnek, már 1 milliárd dollár bevételt generált nekik az oldalukon belül lévő hirdetések elhelyezése. A pénzügyi beszámolót figyelembe véve óriási növekedést generáltak a 2018-as adatokhoz képest. A Pinterest 2019 utolsó negyedéves bevétele elérte a 400 millió dollárt, amely 46%-os növekedés 2018 utolsó negyedévéhez képest. Az előrejelzés 371.2 millió dollár volt, így […]

Tovább
Google Shopping hirdetések még több helyen

Google Shopping hirdetések már a Gmail, Discover és Youtube felületeken is

A Google még több helyet talált arra, hogy Google shopping hirdetéseit megjelenítse, így már találkozhatunk vele a Gmail, Youtube felületeken, valamint a Discover alapú hirdetések esetén is. A Google shopping hirdetéseit még több helyre integrálja. A product shopping és showcase shopping típusú hirdetések elérhetőek lesznek Gmail-en, Youtube-on és Discover feed-en is, amennyiben a kampányokat Display […]

Tovább
Újítások a 15 éves Google Maps-ben

Megújul a 15 éves Google Maps

A Google Maps már 15 éve van velünk (2005 február 8.-án jelent meg egyébként hivatalosan) és a Google hivatalos blog posztjában közölte, nem akárhogyan ünneplik az évfordulót. Megújul az ikon, valamint szuper újdonságok érkeznek a világ egyik legnépszerűbb térképébe! A Google Maps új ikonja Először is mutatjuk a Google Maps új ikonját: A Google Térkép […]

Tovább
Ennyit keres a Youtube a hirdetéseknek köszönhetően

Ennyit keres a Youtube a reklámoknak köszönhetően

Valószínűleg sokakat érdekel, hogy a reklámokkal teleszórt Youtube vajon mennyit keres ezeken pontosan. A Google utolsó negyedéves pénzügyi beszámolója pár napja jelent meg és rendhagyó módon erről is kaptunk információt. Az Alphabet (A Google anyavállalata) nem rég tette közé az utolsó negyedéves eredményeit. Összességében nem ment rosszul a cégnek, adózott eredménye 19 százalékkal nőt, egyedül […]

Tovább
mikor vagy kész a content marketinggel

Mikor vagy kész a tartalom optimalizálással?

A content marketing az egyik legbonyolultabb része a marketing stratégiának. Nem elég, hogy nem húzható fel egy sémára, nincs lehetőséged kétszer ugyan arról írni, mindig eredetinek, frappánsnak kell lenned, ráadásul még soha nem is ér véget. Rengeteg hibát elkövethetsz a Content stratégiád során, de ha ezekre figyelsz, már is közelebb vagy a sikeres SEO-hoz! A […]

Tovább
Facebook offline követés

Így követ a Facebook, amikor offline vagy

Rengeteg rémhírt hallani, hogy a Facebook lehallgat minket és követi minden lépésünket. A lehallgatásról hosszú vitát lehet indítani. Egyrészt miért ne tenné, ha megteheti, a másik viszont, hogy mi szüksége rá, ha mi magunktól minden adatunkat megadjuk? E helyett sokkal érdekesebb és valós probléma, hogy amikor offline vagyunk, mennyi információhoz jut a közösségi oldal?  A […]

Tovább
A kommentháborúk megállítása

Így kezeld a kommentháborút a Social felületeken

Felrobbant az internet az elmúlt napokban a Lidl Facebook bejegyzése és az IKEA válasza miatt. Az biztos, hogy egyszerűen fantasztikusan sikerült reakciók érkeztek a posztra. Azonban a social média felületeken elég vékony a határ, sokszor nagyon negatívan tud elsülni egy ártatlannak indult bejegyzés. Hol a határ és meddig menjen bele az oldal kezelője?  A Lidl […]

Tovább
Avast botrány adatszivárogtatás

Avast botrány – minden adatunkat kiszivárogtatja a vírusirtó

Bombaként robbant a hír, hogy a Csehországban működő Avast szándékosan adja ki felhasználói adatait, ráadásul olyan cégek vásárolták meg ezeket, amelyek nagyban befolyásolják a hétköznapi internetezésünket. Mondanunk sem kell, hogy óriási összeget keresett ezzel az Avast. 2020 január 29.-én kiderült, hogy az Avast felhasználói adatokat szivárogtat ki, amelyeket komoly pénzért ad el, többek között olyan […]

Tovább
IKEA weboldal átalakítás UX szempontból

Megújult az IKEA weboldala – Megnéztük UX szempontból sikeres volt-e

2020 január 28.-án megújult az IKEA weboldala. Mint a világ egyik legnagyobb lakberendezési cégének ez biztos, hogy jelentős lépés volt, hiszen a weboldal minőségén rengeteg minden múlik. Megnéztük, hogy UX szempontból előnyös volt-e a módosítás vagy inkább több hiba lett, mint amennyit ért a módosítás. Mi az a UX? Kezdjük az elején és tisztázzuk, hogy […]

Tovább

Kapcsolat

  • Ez a mező az érvényesítéshez van és üresen kell hagyni.
  • Igen, fel szeretnék iratkozni a Vieeye hírlevélre és rendszeres tájékoztatást kívánok kapni az érdekes ajánlataikról.
  • A hírlevéllel kapcsolatos adatkezelési szabályzatot elolvastam és megértettem.

A weboldal sütiket (cookie-kat) használ, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújtsa. A sütik elfogadásához kattintson az "Elfogad" gombra. További információ

A Weboldal látogatóinak számítógépét a rendszer cookie-val azonosítja. Ahhoz, hogy a Weboldalon minden tartalom megtekinthető legyen, a Felhasználó részéről cookie-k engedélyezésére van szükség. A felhasználó elfogadja a sütik használatát, amennyiben a beállítások változtatása nélkül tovább böngészik, vagy az "Elfogad" gombra kattint.

Bezárás