Marketing blog



TikTok és Quora hírek

Gyors Social Media hírek: Tiktok fejlesztések, Quora hirdetések

A közösségi médiában folyamatosan pörögnek az események, most annyi minden történt, hogy a legjobbnak láttuk, hogy egy posztban gyorsan összefoglaljuk, hogy miről érdemes tudnod marketingesként A TikTok és a LinkedIn egy tető alá kerül? A Microsoft tárgyalásokat folytata Tiktok, kínai tulajdonban lévő videó megosztó oldal beszerezéséről. Korábban Trump arról beszélt, hogy fontolgatják az alkalmazás betiltását […]

Tovább
Google algoritmusok

Mik nincsenek hatással a Google organikus helyezéseidre?

Azt már pontosan tudjuk, hogy a SEO-ba nagyon sok minden beletartozik, rengeteg különböző faktort figyel a Google, mi alapján kerülünk az organikus forgalom során egyre feljebb és feljebb. Most azonban összegyűjtöttünk néhány olyam elemet, amire a Google azt nyilatkozta, hogy nincs közvetlen hatása a Google-ben elfoglalt helyezéseidre: Google Ads A közösségi médián való említések vagy […]

Tovább
Facebook ajánlási rendszer változás

Megújult a Facebook oldal értékelési rendszere

Megújult a Facebook oldal értékelési és ajánlási rendszere, amelynek célja, hogy az embereknek megkönnyítsék az interakciókat a helyi vállalkozásokkal. Az egyik fő újítás az ajánlások továbbfejlesztése. „Az emberek az ajánlások segítségével megmondják, hogy hol érdemes enni vagy vásárolni. A célunk az volt, hogy ezeket az ajánlásokat láthatóbbá tegyük” – nyilatkozta a Facebook. Az ajánlások a […]

Tovább
Elindult a TikTok hirdetés

Világszerte elérhető a TikTok hirdetési felülete

Az egyik legjobban növekvő közösségi felület elérhetővé tette világszerte a hirdetési felületét. Eddig is rengeteg vicces és érdekes videóval találkozhattunk, most már a cégek és infulencerek is bevethetik magukat! Elindul a Tiktok hirdetési felülete világszerte, amelyre már sokan vártak. Korábban csak kevés helyen volt elérhető ez a lehetőség, így ez igen nagy lépésnek számít. Blake […]

Tovább
Google Ads pénzosztás

340 millió dollárt osztott szét a Google ingyen, Ads hirdetésekre

Óriási pénzt osztott ki a Google azoknak az ügyfeleknek, akik kitartóan hirdettek 2019-ben és 2020 elején a COVID-19 járvány okozta gazdasági károk csökkentésére.   Hónapokkal ezelőtt már szóba került, hogy a Google szeretné támogatni a kis-és középvállalkozásokat abban, hogy hirdetéseikkel elérjék a releváns ügyfeleket. Ezek az összegek el is kezdtek megjelenni a hirdetési fiókokban, változó […]

Tovább
Google keen

Új közösségi platformmal próbálkozik a Google

Egy újabb közösségi platformot indít a Google, ami a Pinterest vetélytársa próbál lenni. Minden korábbi Social próbálkozása eddig sikertelen volt a Google-nek, meglátjuk most sikerül-e fennmaradni. Elindult a Google új közösségi platformja a Keen, amely a Pinterest vetélytársa szeretne lenni. A weboldal címe https://staykeen.com/ , be lehet jelentkezni egyszerűen Google fiókkal és van már mobil […]

Tovább
Messenger újítások

Facebook Messenger frissítés: gyors válaszadás, elégedett ügyfelek

Egy új alkalmazásfrissítésnek köszönhetően a Facebook oldal tulajdonosok mostantól válaszolni tudnak a vásárlói megkeresésekre közvetlenül a Messenger alkalmazásból személyes üzenetben, ugyan úgy, mintha a privát üzenetküldésre használnák. Ennek az új funkciónak köszönhetően sokkal gyorsabban és hatékonyabban lehet kommunikálni a vásárlókkal egy alkalmazásból. Az oldaltulajdonos kiválaszthatja, hogy a személyes fiókjából, vagy az oldal nevében szeretne reagálni […]

Tovább
Core web vitals

Oldal-élmény algoritmust vezet be a Google

A Google hivatalosan is bejelentette, hogy 2021-től bevezetésre kerül az oldal élmény algoritmus. Szerencsére még van idő felkészülni rá, és ellenőrizni, hogy milyen felhasználói élményt nyújt a weboldalunk. Mit jelent az oldal-élmény? Lényegében ennek része minden olyan faktor, ami a felhasználó élményét befolyásolja a weboldalon. Többek között a legfontosabb az oldal sebessége: milyen gyorsan tölt […]

Tovább
Linkedin hirdetés sikeresen

Mitől lesz sikeres egy Linkedin kampány?

Bár a Linkedin tökéletes platform lehet azoknak, akik B2B szektorban szeretnének hirdetni, vagy akik munkaerőt keresnek, Magyarországon egyelőre mégis kevésbé elterjedt. A magas CPC-k és a felhasználók demográfiai összetétele miatt, ami nagyban különbözik például Facebook-on megszokottól, sokan nem merik használni. Milyen lehetőségek vannak a Linkedin-en? Az imént felsorolt nehézségek ellenére rengeteg lehetőség rejlik egy Linkedin-en […]

Tovább
Elindult a Facebook shop

Az új marketplace: e-kereskedelmi platform lett a Facebook

Továbblép a Facebook, mostantól nem csak feltölthetsz termékeket hanem a konkrét értékesítést is a Facebook felületén intézheted el. Ezzel új versenytársat kapnak a marketplace felületek, hamarosan mindenhol elérhető lesz az újdonság.  Új marketplace felület jön létre, a Facebook és a hozzá tartozó Instagram-on hamarosan közvetlenül is eladhatod termékeidet. Korábban a „bolt” funkciót lehetett használni, ahova […]

Tovább
Google algoritmus frissítés 2020

Bejelentette a Google májusi nagy algoritmus frissítését

Útjára engedte a Google az év második nagy frissítését 2020 májusában. Ezek mindig tudnak nagyobb változásokat hozni a keresési találatokban.  Megérkezett a szokásos Google algoritmus frissítés, amely bár kis csúszással, de hamarosan mindenhol érezteti hatását. A bejelentés nem volt túl hosszú, megerősítették, hogy a frissítés megtörtént, valamint a korábbi útmutatások változatlanok. Mik a korábbi útmutatások? […]

Tovább
google keresések koronavírus

Így változtak a keresések a Google-ben a koronavírus miatt

A koronavírus számos módon felborította életünket, ezt bizonyítja, hogy mikre és miként keresünk rá a Google rendszerébe. Ezt tették most nekünk nyilvánossá, így jobban megértjük, hogy mi lett számunkra a prioritás az utóbbi időszakban.  Az adatok mind a mellett, hogy érdekesek, legfőképp azért készültek, hogy segítség a marketing szakembereket, miként tudnak jobb tartalmat adni az […]

Tovább

Kapcsolat

  • Ez a mező az érvényesítéshez van és üresen kell hagyni.
  • Igen, fel szeretnék iratkozni a Vieeye hírlevélre és rendszeres tájékoztatást kívánok kapni az érdekes ajánlataikról. elolvastam és megértettem.
  • A hírlevéllel kapcsolatos adatkezelési szabályzatot elolvastam és megértettem.

A weboldal sütiket (cookie-kat) használ, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújtsa. A sütik elfogadásához kattintson az "Elfogad" gombra. További információ

A Weboldal látogatóinak számítógépét a rendszer cookie-val azonosítja. Ahhoz, hogy a Weboldalon minden tartalom megtekinthető legyen, a Felhasználó részéről cookie-k engedélyezésére van szükség. A felhasználó elfogadja a sütik használatát, amennyiben a beállítások változtatása nélkül tovább böngészik, vagy az "Elfogad" gombra kattint.

Bezárás