Marketing blog



Elindult a TikTok hirdetés

Világszerte elérhető a TikTok hirdetési felülete

Az egyik legjobban növekvő közösségi felület elérhetővé tette világszerte a hirdetési felületét. Eddig is rengeteg vicces és érdekes videóval találkozhattunk, most már a cégek és infulencerek is bevethetik magukat! Elindul a Tiktok hirdetési felülete világszerte, amelyre már sokan vártak. Korábban csak kevés helyen volt elérhető ez a lehetőség, így ez igen nagy lépésnek számít. Blake […]

Tovább
Google Ads pénzosztás

340 millió dollárt osztott szét a Google ingyen, Ads hirdetésekre

Óriási pénzt osztott ki a Google azoknak az ügyfeleknek, akik kitartóan hirdettek 2019-ben és 2020 elején a COVID-19 járvány okozta gazdasági károk csökkentésére.   Hónapokkal ezelőtt már szóba került, hogy a Google szeretné támogatni a kis-és középvállalkozásokat abban, hogy hirdetéseikkel elérjék a releváns ügyfeleket. Ezek az összegek el is kezdtek megjelenni a hirdetési fiókokban, változó […]

Tovább
Google keen

Új közösségi platformmal próbálkozik a Google

Egy újabb közösségi platformot indít a Google, ami a Pinterest vetélytársa próbál lenni. Minden korábbi Social próbálkozása eddig sikertelen volt a Google-nek, meglátjuk most sikerül-e fennmaradni. Elindult a Google új közösségi platformja a Keen, amely a Pinterest vetélytársa szeretne lenni. A weboldal címe https://staykeen.com/ , be lehet jelentkezni egyszerűen Google fiókkal és van már mobil […]

Tovább
Messenger újítások

Facebook Messenger frissítés: gyors válaszadás, elégedett ügyfelek

Egy új alkalmazásfrissítésnek köszönhetően a Facebook oldal tulajdonosok mostantól válaszolni tudnak a vásárlói megkeresésekre közvetlenül a Messenger alkalmazásból személyes üzenetben, ugyan úgy, mintha a privát üzenetküldésre használnák. Ennek az új funkciónak köszönhetően sokkal gyorsabban és hatékonyabban lehet kommunikálni a vásárlókkal egy alkalmazásból. Az oldaltulajdonos kiválaszthatja, hogy a személyes fiókjából, vagy az oldal nevében szeretne reagálni […]

Tovább
Core web vitals

Oldal-élmény algoritmust vezet be a Google

A Google hivatalosan is bejelentette, hogy 2021-től bevezetésre kerül az oldal élmény algoritmus. Szerencsére még van idő felkészülni rá, és ellenőrizni, hogy milyen felhasználói élményt nyújt a weboldalunk. Mit jelent az oldal-élmény? Lényegében ennek része minden olyan faktor, ami a felhasználó élményét befolyásolja a weboldalon. Többek között a legfontosabb az oldal sebessége: milyen gyorsan tölt […]

Tovább
Linkedin hirdetés sikeresen

Mitől lesz sikeres egy Linkedin kampány?

Bár a Linkedin tökéletes platform lehet azoknak, akik B2B szektorban szeretnének hirdetni, vagy akik munkaerőt keresnek, Magyarországon egyelőre mégis kevésbé elterjedt. A magas CPC-k és a felhasználók demográfiai összetétele miatt, ami nagyban különbözik például Facebook-on megszokottól, sokan nem merik használni. Milyen lehetőségek vannak a Linkedin-en? Az imént felsorolt nehézségek ellenére rengeteg lehetőség rejlik egy Linkedin-en […]

Tovább
Elindult a Facebook shop

Az új marketplace: e-kereskedelmi platform lett a Facebook

Továbblép a Facebook, mostantól nem csak feltölthetsz termékeket hanem a konkrét értékesítést is a Facebook felületén intézheted el. Ezzel új versenytársat kapnak a marketplace felületek, hamarosan mindenhol elérhető lesz az újdonság.  Új marketplace felület jön létre, a Facebook és a hozzá tartozó Instagram-on hamarosan közvetlenül is eladhatod termékeidet. Korábban a „bolt” funkciót lehetett használni, ahova […]

Tovább
Google algoritmus frissítés 2020

Bejelentette a Google májusi nagy algoritmus frissítését

Útjára engedte a Google az év második nagy frissítését 2020 májusában. Ezek mindig tudnak nagyobb változásokat hozni a keresési találatokban.  Megérkezett a szokásos Google algoritmus frissítés, amely bár kis csúszással, de hamarosan mindenhol érezteti hatását. A bejelentés nem volt túl hosszú, megerősítették, hogy a frissítés megtörtént, valamint a korábbi útmutatások változatlanok. Mik a korábbi útmutatások? […]

Tovább
google keresések koronavírus

Így változtak a keresések a Google-ben a koronavírus miatt

A koronavírus számos módon felborította életünket, ezt bizonyítja, hogy mikre és miként keresünk rá a Google rendszerébe. Ezt tették most nekünk nyilvánossá, így jobban megértjük, hogy mi lett számunkra a prioritás az utóbbi időszakban.  Az adatok mind a mellett, hogy érdekesek, legfőképp azért készültek, hogy segítség a marketing szakembereket, miként tudnak jobb tartalmat adni az […]

Tovább
Beszélgetés asztali messengeren

Ingyenes asztali alkalmazás érkezik a videóchateléshez a Facebook Messengertől

A Facebook bejelentett az első önálló Messenger appot asztali gépekre, amely már elérhető Windows és macOS operációs rendszereken is. Audió és videó hívásokat tesz lehetővé az új felület, csak úgy, mint messenger mobilalkalmazásban. A lépésre azért volt szükség, mert a koronavírus miatt 100%-kal nőtt az asztali gépen történő alkalmazás használat. Számos előnnyel jár, ha letöltjük […]

Tovább
Ezt tedd meg cégedért a koronavírus alatt

Ezt tedd meg ügyfeleid tájékoztatásért a koronavírus ideje alatt

A koronavírus ideje alatt rengeteg állami szabályozást kell lekövetni a cégeknek. A nagy média figyelemnek köszönhetően erről általánosságban értesülnek az emberek. Fontos viszont, hogy Te urald a kommunikációt és ne szerezz csalódott vásárlókat ez idő alatt. Mutatjuk hogyan! Változtasd meg a nyitva tartási idődet Minden bizonnyal – néhány kivétel esetén – Neked is megváltozott a […]

Tovább
Nofollow linkek indexálása a Google által 2020

A Google már linkerő miatt is figyelembe veszi a nofollow linkeket

2020 március 22 igen csak fontos dátum SEO szempontból, ugyan is a Google innentől kezdve a noindex-re állított linkeket feltérképezési és indexálási célból is használja majd. Mi az a nofollow link? A nofollow jelzés 2005-ben jelent meg és a mai napig fontos eleme a SEO-nak. Ennek segítségével meg tudtuk mondani a keresőmotorok számára, hogy ezt […]

Tovább

Kapcsolat

  • Ez a mező az érvényesítéshez van és üresen kell hagyni.
  • Igen, fel szeretnék iratkozni a Vieeye hírlevélre és rendszeres tájékoztatást kívánok kapni az érdekes ajánlataikról. elolvastam és megértettem.
  • A hírlevéllel kapcsolatos adatkezelési szabályzatot elolvastam és megértettem.

A weboldal sütiket (cookie-kat) használ, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújtsa. A sütik elfogadásához kattintson az "Elfogad" gombra. További információ

A Weboldal látogatóinak számítógépét a rendszer cookie-val azonosítja. Ahhoz, hogy a Weboldalon minden tartalom megtekinthető legyen, a Felhasználó részéről cookie-k engedélyezésére van szükség. A felhasználó elfogadja a sütik használatát, amennyiben a beállítások változtatása nélkül tovább böngészik, vagy az "Elfogad" gombra kattint.

Bezárás