Blog

Minden ami marketing



A vásárlói konverziós és döntési útvonalakról haladóknak

2021. október 27-i webinarunk során azt a kérdést jártuk kötül, hogy hogyan néz ki egy vevői döntési folyamat, és hogyan lehet ezt a folyamatot Google Analyticsben jól lekövetni, és ami még fontosabb: hogyan lehet ezeket az információkat a kampányok optimalizálására felhasználni?  A vásárlói konverziós és döntési útvonalakról haladóknak Ha azt hiszed, hogy a Google Analytics […]

Tovább
keyword-in-a-search-box

Search strategy, avagy a kulcsszavakról haladóknak

2021.09.16.-i webinárunk során – többek között – beszélgettünk a keresési kampányok alapvető építőköveiről, a kulcsszavakról. Az ott elhangzottakat foglaljuk össze ebben a cikkben. Kezdjük rögtön egy gyakorlati tanáccsal! Ne vedd egy kalap alá a kulcsszavakat, hanem relevancia és teljesítmény alapján csoportosítsd őket, és ezt használd fel a kulcsszó szintű optimalizáláshoz! Az optimalizálás módja pedig az, hogy […]

Tovább
mire-kell-figyelni-egy-ertekesites-orientalt-weboldal-tervezese-es-fejlesztese-soran

Mire kell figyelni egy értékesítés orientált weboldal tervezése és fejlesztése során?

2021. június 24-i webinárunk során arról beszélgettünk Stotz Balázs kollégánkkal, hogy milyen szempontokra kell figyelnünk egy weboldal tervezése és fejlesztése során, ha a későbbiekben konverziót és értékesítést várunk el a honlaptól. A fél órás beszélgetés során elhangzott tanácsokból fogunk mazsolázni az alábbiakban. A legfontosabb SEO szempontok egy weboldal tervezésekor Egy weboldal készítése során számos olyan […]

Tovább
webinar összefoglaló 2021 május

A legfrissebb Google-trendek

Milyen változások várhatóak a Google háza táján és hogyan érintik ezek a hirdetőket? Többek között erről beszélgettünk Besenyei Zsuzsival a 2021. május 27-i webináriumunk során, mely beszélgetésnek a legfontosabb megállapításait az alábbiakban foglaljuk össze. Google Ads változások A közeljövőben  a Google csökkenteni fogja a kulcsszó egyezési formák számát (konkrétan a módosított általános egyezést vezeti ki), […]

Tovább

Milyen hatása van az iOS frissítésének a Facebookra?

2021. április közepén érkezett meg az iOS legújabb, szám szerint a 14-es verziója, aminek – bármilyen fura is első hallásra – komoly hatása van a Facebook hirdetéseinkre: ettől az időponttól kezdve, ha letöltünk egy appot az iPhone készülékünkre, akkor az app kötelező jelleggel rákérdez a felhasználónál arra, hogy ő hozzájárul-e ahhoz, hogy a különböző appok és […]

Tovább

Marketing automatizáció – csodafegyver vagy bullshit?

Ha ingatlanközvetítő lennél, mikor akarnál ingatlan ajánlatokat küldeni az ügyfelednek: amikor éppen a gyerekét altatja, vagy amikor éppen ingatlant keres? Ugye, hogy az utóbbi! A jó hír: ez a lézerpontos időzítés ma már lehetséges: marketingautomatizációnak hívják! Pontosan ez volt a téma a 2021. április 8-i webinárunkon, amikor vendégünkkel, Herskovits Miklóssal, a Fundamenta korábbi direkt értékesítési […]

Tovább

SEO esettanulmány – Így lett organikus forgalmunk

Ki ne álmodozna arról, hogy készít egy kimagaslóan jó weboldalt, amit utána felkap a Google, és látogatók ezrei özönlenek az oldalra, a kassza pedig megállás nélkül cseng? Lehetséges ez egyáltalán? Mi a realitás, mit és hogyan lehet elérni? – erről beszélgetettem Bánhegyi Danival, SEO és content marketing specialistánkkal a 2021. február 9-i Digital Sales Webinárunk […]

Tovább
Ingyenes google shopping

Google Shopping: Ingyenesen jelenhetünk meg termékeinkkel 2020 októberétől

Megérkezett a bejelentés a Google-től, hogy október közepétől európai, ázsiai és latin-amerikai országokban is díjmenetesen megjelenhetünk a Shopping felületeken. A változtatás okát az organikus találati lista megjelenéseihez hasonlították: Nem kérnek pénzt azért sem, hogy valaki organikusan egy tartalommal megjelenhessen a Google találati listájában, így ezért sem fognak. Természetesen, aki pénzt költ a felületen való megjelenésre, […]

Tovább
leadenforce esettanulmány

LeadEnforce – Csoportok célzása hirdetéssel – Teszteltük

Hirdetőként az a legfontosabb, hogy a számunkra értékes felhasználókat a lehető legalacsonyabb költségen érjünk el. Minél pontosabban célozzuk a hirdetéseinket, annál közelebb járunk ehhez a célhoz. Egy érdeklődés alapú célzásnál viszont nagyon nehéz csak a számunkra releváns embereket elérni. A LeadEnforce viszont kifejlesztett egy szolgáltatást, ami megoldást nyújthat erre a problémára, mi pedig teszteltük! Mi […]

Tovább
Több szöveget írhatunk a hirdetési képekre Facebookon

Vége a 20%-os szöveg limitnek a Facebook hirdetési képeken

Régi Facebook szabály szűnt meg, ami arra volt hivatott, hogy a hirdetési képeken lévő szövegezést visszaszorítsa. A Facebook már évekkel ezelőtt enyhítette ezt a 20%-os szövegkorlátot, ami azt jelentette, hogy a hirdetés megjelenhetett, de a keret túllépése esetén korlátozta a megjelenést. A korlátok teljes eltávolítása tükrözi, hogy mennyit változtak a hirdetési szokások, egyre nagyobb szükség […]

Tovább
Fejlesztések 2020-ban a Google-nél

Fejlesztések az elmúlt 1 évben a Google-nél

A Google, mint a világ egyik legnagyobb és legtöbbet tudó cége természetesen folyamatosan fejlődik, algoritmusa folyamatosan tanul. E mögött rengeteg fejlesztés van, most néhány új információt osztottak meg velünk, hogy milyen irányba sikerült továbbfejlődniük.  A Google folyamatosan azon dolgozik, hogy tovább fejlődjön keresője és minnél több, releváns információt tudjon megosztani a felhasználókkal. A mostani bejelentés […]

Tovább
Add hozzá magad a google kereséshez

Hamarosan hozzáadhatod magad a Google találati listájához

Egy új funkciót tesztel a Google, amellyel nemsokára hozzáadhatjuk magunkat a keresési listákhoz. Van, ahol már élesben használható a funkció. A Google hamarosan egy olyan funkciót fog kiterjeszteni, amely a keresőmotorok életében már régóta létezik, viszont ilyen széles körben eddig nem volt elérhető. Indiában már élesben tesztelik az új funkciót, mely segítségével hozzáadhatod magad a […]

Tovább
TikTok és Quora hírek

Gyors Social Media hírek: Tiktok fejlesztések, Quora hirdetések

A közösségi médiában folyamatosan pörögnek az események, most annyi minden történt, hogy a legjobbnak láttuk egy posztban gyorsan összefoglalni mindazt, amiről érdemes tudnod marketingesként. A TikTok és a LinkedIn egy tető alá kerül? A Microsoft tárgyalásokat folytat a Tiktok, kínai tulajdonban lévő videó megosztó oldal beszerezéséről. Korábban Trump arról beszélt, hogy fontolgatják az alkalmazás betiltását […]

Tovább
Google algoritmusok

Ezek a tényezők nincsenek hatással a Google organikus helyezéseidre

Azt már pontosan tudjuk, hogy a SEO-ba nagyon sok minden beletartozik, rengeteg különböző faktort figyel a Google, ami alapján az organikus helyezésben egyre feljebb és feljebb kerülünk. Most azonban összegyűjtöttünk néhány olyam elemet, amiről a Google azt nyilatkozta, hogy nincs közvetlen hatása az elfoglalt helyezéseidre: Google Ads A közösségi médián való említések vagy kedvelések száma […]

Tovább
Facebook ajánlási rendszer változás

Megújult a Facebook oldal értékelési rendszere

Megújult a Facebook oldal értékelési és ajánlási rendszere, amelynek célja, hogy megkönnyítse az emberek interakcióit a helyi vállalkozásokkal. Az egyik fő újítás az ajánlások továbbfejlesztése. „Az emberek az ajánlások segítségével mondják meg, hogy hol érdemes enni vagy vásárolni. A célunk az volt, hogy ezeket az ajánlásokat láthatóbbá tegyük” – nyilatkozta a Facebook. Az ajánlások a […]

Tovább
Elindult a TikTok hirdetés

Világszerte elérhető a TikTok hirdetési felülete

Az egyik legjobban növekvő közösségi felület elérhetővé tette világszerte a hirdetési felületét. Eddig is rengeteg vicces és érdekes videóval találkozhattunk, most már a cégek és infulencerek is bevethetik magukat! Elindul a Tiktok hirdetési felülete világszerte, amelyre már sokan vártak. Korábban csak kevés helyen volt elérhető ez a lehetőség, így ez igen nagy lépésnek számít. Blake […]

Tovább
Google Ads pénzosztás

340 millió dollárt osztott szét a Google ingyen, Ads hirdetésekre

Óriási pénzt osztott ki a Google azoknak az ügyfeleknek, akik kitartóan hirdettek 2019-ben és 2020 elején a COVID-19 járvány okozta gazdasági károk csökkentésére.   Hónapokkal ezelőtt már szóba került, hogy a Google szeretné támogatni a kis-és középvállalkozásokat abban, hogy hirdetéseikkel elérjék a releváns ügyfeleket. Ezek az összegek el is kezdtek megjelenni a hirdetési fiókokban, változó […]

Tovább
Google keen

Új közösségi platformmal próbálkozik a Google

Egy újabb közösségi platformot indít a Google, ami a Pinterest vetélytársa próbál lenni. Minden korábbi Social próbálkozása eddig sikertelen volt a Google-nek, meglátjuk most sikerül-e fennmaradni. Elindult a Google új közösségi platformja a Keen, amely a Pinterest vetélytársa szeretne lenni. A weboldal címe https://staykeen.com/ , be lehet jelentkezni egyszerűen Google fiókkal és van már mobil […]

Tovább
Messenger újítások

Facebook Messenger frissítés: gyors válaszadás, elégedett ügyfelek

Egy új alkalmazásfrissítésnek köszönhetően a Facebook oldal tulajdonosok mostantól válaszolni tudnak a vásárlói megkeresésekre közvetlenül a Messenger alkalmazásból személyes üzenetben, ugyan úgy, mintha a privát üzenetküldésre használnák. Ennek az új funkciónak köszönhetően sokkal gyorsabban és hatékonyabban lehet kommunikálni a vásárlókkal egy alkalmazásból. Az oldaltulajdonos kiválaszthatja, hogy a személyes fiókjából, vagy az oldal nevében szeretne reagálni […]

Tovább
Core web vitals

Oldal-élmény algoritmust vezet be a Google

A Google hivatalosan is bejelentette, hogy 2021-től bevezetésre kerül az oldal élmény algoritmus. Szerencsére még van idő felkészülni rá, és ellenőrizni, hogy milyen felhasználói élményt nyújt a weboldalunk. Mit jelent az oldal-élmény? Lényegében ennek része minden olyan faktor, ami a felhasználó élményét befolyásolja a weboldalon. Többek között a legfontosabb az oldal sebessége: milyen gyorsan tölt […]

Tovább

Kapcsolat

  • Ez a mező az érvényesítéshez van és üresen kell hagyni.
  • Igen, fel szeretnék iratkozni a Vieeye hírlevélre és rendszeres tájékoztatást kívánok kapni az érdekes ajánlataikról. elolvastam és megértettem.
  • A hírlevéllel kapcsolatos adatkezelési szabályzatot elolvastam és megértettem.

A weboldal sütiket (cookie-kat) használ, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújtsa. A sütik elfogadásához kattintson az "Elfogad" gombra. További információ

A Weboldal látogatóinak számítógépét a rendszer cookie-val azonosítja. Ahhoz, hogy a Weboldalon minden tartalom megtekinthető legyen, a Felhasználó részéről cookie-k engedélyezésére van szükség. A felhasználó elfogadja a sütik használatát, amennyiben a beállítások változtatása nélkül tovább böngészik, vagy az "Elfogad" gombra kattint.

Bezárás