Blog

Minden ami marketing



webinar összefoglaló 2021 május

A legfrissebb Google-trendek

Milyen változások várhatóak a Google háza táján és hogyan érintik ezek a hirdetőket? Többek között erről beszélgettünk Besenyei Zsuzsival a 2021. május 27-i webináriumunk során, mely beszélgetésnek a legfontosabb megállapításait az alábbiakban foglaljuk össze. Google Ads változások A közeljövőben  a Google csökkenteni fogja a kulcsszó egyezési formák számát (konkrétan a módosított általános egyezést vezeti ki), […]

Tovább

Milyen hatása van az iOS frissítésének a Facebookra?

2021. április közepén érkezett meg az iOS legújabb, szám szerint a 14-es verziója, aminek – bármilyen fura is első hallásra – komoly hatása van a Facebook hirdetéseinkre: ettől az időponttól kezdve, ha letöltünk egy appot az iPhone készülékünkre, akkor az app kötelező jelleggel rákérdez a felhasználónál arra, hogy ő hozzájárul-e ahhoz, hogy a különböző appok és […]

Tovább

Marketing automatizáció – csodafegyver vagy bullshit?

Ha ingatlanközvetítő lennél, mikor akarnál ingatlan ajánlatokat küldeni az ügyfelednek: amikor éppen a gyerekét altatja, vagy amikor éppen ingatlant keres? Ugye, hogy az utóbbi! A jó hír: ez a lézerpontos időzítés ma már lehetséges: marketingautomatizációnak hívják! Pontosan ez volt a téma a 2021. április 8-i webinárunkon, amikor vendégünkkel, Herskovits Miklóssal, a Fundamenta korábbi direkt értékesítési […]

Tovább

SEO esettanulmány – Így lett organikus forgalmunk

Ki ne álmodozna arról, hogy készít egy kimagaslóan jó weboldalt, amit utána felkap a Google, és látogatók ezrei özönlenek az oldalra, a kassza pedig megállás nélkül cseng? Lehetséges ez egyáltalán? Mi a realitás, mit és hogyan lehet elérni? – erről beszélgetettem Bánhegyi Danival, SEO és content marketing specialistánkkal a 2021. február 9-i Digital Sales Webinárunk […]

Tovább
Ingyenes google shopping

Google Shopping: Ingyenesen jelenhetünk meg termékeinkkel 2020 októberétől

Megérkezett a bejelentés a Google-től, hogy október közepétől európai, ázsiai és latin-amerikai országokban is díjmenetesen megjelenhetünk a Shopping felületeken. A változtatás okát az organikus találati lista megjelenéseihez hasonlították: Nem kérnek pénzt azért sem, hogy valaki organikusan egy tartalommal megjelenhessen a Google találati listájában, így ezért sem fognak. Természetesen, aki pénzt költ a felületen való megjelenésre, […]

Tovább
leadenforce esettanulmány

LeadEnforce – Csoportok célzása hirdetéssel – Teszteltük

Hirdetőként az a legfontosabb, hogy a számunkra értékes felhasználókat a lehető legalacsonyabb költségen érjünk el. Minél pontosabban célozzuk a hirdetéseinket, annál közelebb járunk ehhez a célhoz. Egy érdeklődés alapú célzásnál viszont nagyon nehéz csak a számunkra releváns embereket elérni. A LeadEnforce viszont kifejlesztett egy szolgáltatást, ami megoldást nyújthat erre a problémára, mi pedig teszteltük! Mi […]

Tovább
Több szöveget írhatunk a hirdetési képekre Facebookon

Vége a 20%-os szöveg limitnek a Facebook hirdetési képeken

Régi Facebook szabály szűnt meg, ami arra volt hivatott, hogy a hirdetési képeken lévő szövegezést visszaszorítsa. A Facebook már évekkel ezelőtt enyhítette ezt a 20%-os szövegkorlátot, ami azt jelentette, hogy a hirdetés megjelenhetett, de a keret túllépése esetén korlátozta a megjelenést. A korlátok teljes eltávolítása tükrözi, hogy mennyit változtak a hirdetési szokások, egyre nagyobb szükség […]

Tovább
Fejlesztések 2020-ban a Google-nél

Fejlesztések az elmúlt 1 évben a Google-nél

A Google, mint a világ egyik legnagyobb és legtöbbet tudó cége természetesen folyamatosan fejlődik, algoritmusa folyamatosan tanul. E mögött rengeteg fejlesztés van, most néhány új információt osztottak meg velünk, hogy milyen irányba sikerült továbbfejlődniük.  A Google folyamatosan azon dolgozik, hogy tovább fejlődjön keresője és minnél több, releváns információt tudjon megosztani a felhasználókkal. A mostani bejelentés […]

Tovább
Add hozzá magad a google kereséshez

Hamarosan hozzáadhatod magad a Google találati listájához

Egy új funkciót tesztel a Google, amellyel nemsokára hozzáadhatjuk magunkat a keresési listákhoz. Van, ahol már élesben használható a funkció. A Google hamarosan egy olyan funkciót fog kiterjeszteni, amely a keresőmotorok életében már régóta létezik, viszont ilyen széles körben eddig nem volt elérhető. Indiában már élesben tesztelik az új funkciót, mely segítségével hozzáadhatod magad a […]

Tovább
TikTok és Quora hírek

Gyors Social Media hírek: Tiktok fejlesztések, Quora hirdetések

A közösségi médiában folyamatosan pörögnek az események, most annyi minden történt, hogy a legjobbnak láttuk egy posztban gyorsan összefoglalni mindazt, amiről érdemes tudnod marketingesként. A TikTok és a LinkedIn egy tető alá kerül? A Microsoft tárgyalásokat folytat a Tiktok, kínai tulajdonban lévő videó megosztó oldal beszerezéséről. Korábban Trump arról beszélt, hogy fontolgatják az alkalmazás betiltását […]

Tovább
Google algoritmusok

Ezek a tényezők nincsenek hatással a Google organikus helyezéseidre

Azt már pontosan tudjuk, hogy a SEO-ba nagyon sok minden beletartozik, rengeteg különböző faktort figyel a Google, ami alapján az organikus helyezésben egyre feljebb és feljebb kerülünk. Most azonban összegyűjtöttünk néhány olyam elemet, amiről a Google azt nyilatkozta, hogy nincs közvetlen hatása az elfoglalt helyezéseidre: Google Ads A közösségi médián való említések vagy kedvelések száma […]

Tovább
Facebook ajánlási rendszer változás

Megújult a Facebook oldal értékelési rendszere

Megújult a Facebook oldal értékelési és ajánlási rendszere, amelynek célja, hogy megkönnyítse az emberek interakcióit a helyi vállalkozásokkal. Az egyik fő újítás az ajánlások továbbfejlesztése. „Az emberek az ajánlások segítségével mondják meg, hogy hol érdemes enni vagy vásárolni. A célunk az volt, hogy ezeket az ajánlásokat láthatóbbá tegyük” – nyilatkozta a Facebook. Az ajánlások a […]

Tovább

Kapcsolat

  • Ez a mező az érvényesítéshez van és üresen kell hagyni.
  • Igen, fel szeretnék iratkozni a Vieeye hírlevélre és rendszeres tájékoztatást kívánok kapni az érdekes ajánlataikról. elolvastam és megértettem.
  • A hírlevéllel kapcsolatos adatkezelési szabályzatot elolvastam és megértettem.

A weboldal sütiket (cookie-kat) használ, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújtsa. A sütik elfogadásához kattintson az "Elfogad" gombra. További információ

A Weboldal látogatóinak számítógépét a rendszer cookie-val azonosítja. Ahhoz, hogy a Weboldalon minden tartalom megtekinthető legyen, a Felhasználó részéről cookie-k engedélyezésére van szükség. A felhasználó elfogadja a sütik használatát, amennyiben a beállítások változtatása nélkül tovább böngészik, vagy az "Elfogad" gombra kattint.

Bezárás