Marketing blog



Beszélgetés asztali messengeren

Ingyenes asztali alkalmazás érkezik a videóchateléshez a Facebook Messengertől

A Facebook bejelentett az első önálló Messenger appot asztali gépekre, amely már elérhető Windows és macOS operációs rendszereken is. Audió és videó hívásokat tesz lehetővé az új felület, csak úgy, mint messenger mobilalkalmazásban. A lépésre azért volt szükség, mert a koronavírus miatt 100%-kal nőtt az asztali gépen történő alkalmazás használat. Számos előnnyel jár, ha letöltjük […]

Tovább
Ezt tedd meg cégedért a koronavírus alatt

Ezt tedd meg ügyfeleid tájékoztatásért a koronavírus ideje alatt

A koronavírus ideje alatt rengeteg állami szabályozást kell lekövetni a cégeknek. A nagy média figyelemnek köszönhetően erről általánosságban értesülnek az emberek. Fontos viszont, hogy Te urald a kommunikációt és ne szerezz csalódott vásárlókat ez idő alatt. Mutatjuk hogyan! Változtasd meg a nyitva tartási idődet Minden bizonnyal – néhány kivétel esetén – Neked is megváltozott a […]

Tovább
Nofollow linkek indexálása a Google által 2020

A Google már linkerő miatt is figyelembe veszi a nofollow linkeket

2020 március 22 igen csak fontos dátum SEO szempontból, ugyan is a Google innentől kezdve a noindex-re állított linkeket feltérképezési és indexálási célból is használja majd. Mi az a nofollow link? A nofollow jelzés 2005-ben jelent meg és a mai napig fontos eleme a SEO-nak. Ennek segítségével meg tudtuk mondani a keresőmotorok számára, hogy ezt […]

Tovább
Blog kommentelés linképítés miatt

A blog kommentek hatásos linképítési eszközök?

A blogolás ma egy nagyon fontos SEO eszköz, ami által értékes tartalmakat tudunk gyártani, majd abban saját linkjeinket elhelyezve olyan személyek jutnak el landing oldalunkra, akik már biztos érdeklődnek az adott szolgáltatás iránt. Azonban egy-egy blog cikk alatt óriási kommentelés tud elindulni egy témával kapcsolatosan. Sokan ezeket régen arra használták, hogy linképítés történjen saját oldalukra. […]

Tovább
Változik a Google kép licenc

Új jelzés a képek jogi védelmére a Google-ben

A google Beta tesztet indított el az oldalak feltüntetése és a pontos licenc információk érdekében. Az új strukturált adadt segítségével a Google képek között megjelenhet weboldalunk neve és elérhetősége. Ez által nem csak egy új felület nyílik meg, ahonnan látogatók érkezhetnek hozzánk, hanem képeink is nagyobb jogi védelmet élveznek, így a jogtiszta felhasználásokból nagyobb bevételünk […]

Tovább
Marketing események 2020-ban

Marketing események 2020

A marketing világába rengeteg esemény, meetup és rendezvény kerül megrendezésre, azonban nehéz eligazodni, hogy pontosan melyik miről szól és melyikre érdemes elmenni. Ebben próbálunk meg most segíteni!  Mi, a Vieeye digitális ügynökségnél rendszeresen tartunk Meetup-kat, amelyek évről-évre egyre sikeresebbek. Mint PPC, SEO és marketing szakértők pedig különösen fontosnak tartjuk, hogy legyen egy összesítés arról, hogy […]

Tovább
Strukturált adat elemzés search console

Új riport a Search Console-ban az értékelések strukturált adat elemzésére

Az „értékelések” strukturált adat az egyik legnépszerűbb és legtöbbet használt kiegészítő információ, amelyet használnak a weboldal tulajdonosok. Nem véletlen, hiszen rengeteg mindenhez használható, többek között könyvekhez, filmekhez, eseményekhez vagy termékekhez. Ezeknek az információknak az elemzését könnyíti meg most a Google.  A megjelenő új support a Search Console-ban lesz elérhető és célja, hogy jobban nyomon követhetőek […]

Tovább
Pinterest bevétel növekedés

1 milliárdos bevételt ért el a Pinterest hirdetéseiből

Megy az üzlet a Pinterestnek, már 1 milliárd dollár bevételt generált nekik az oldalukon belül lévő hirdetések elhelyezése. A pénzügyi beszámolót figyelembe véve óriási növekedést generáltak a 2018-as adatokhoz képest. A Pinterest 2019 utolsó negyedéves bevétele elérte a 400 millió dollárt, amely 46%-os növekedés 2018 utolsó negyedévéhez képest. Az előrejelzés 371.2 millió dollár volt, így […]

Tovább
Google Shopping hirdetések még több helyen

Google Shopping hirdetések már a Gmail, Discover és Youtube felületeken is

A Google még több helyet talált arra, hogy Google shopping hirdetéseit megjelenítse, így már találkozhatunk vele a Gmail, Youtube felületeken, valamint a Discover alapú hirdetések esetén is. A Google shopping hirdetéseit még több helyre integrálja. A product shopping és showcase shopping típusú hirdetések elérhetőek lesznek Gmail-en, Youtube-on és Discover feed-en is, amennyiben a kampányokat Display […]

Tovább
Újítások a 15 éves Google Maps-ben

Megújul a 15 éves Google Maps

A Google Maps már 15 éve van velünk (2005 február 8.-án jelent meg egyébként hivatalosan) és a Google hivatalos blog posztjában közölte, nem akárhogyan ünneplik az évfordulót. Megújul az ikon, valamint szuper újdonságok érkeznek a világ egyik legnépszerűbb térképébe! A Google Maps új ikonja Először is mutatjuk a Google Maps új ikonját: A Google Térkép […]

Tovább
Ennyit keres a Youtube a hirdetéseknek köszönhetően

Ennyit keres a Youtube a reklámoknak köszönhetően

Valószínűleg sokakat érdekel, hogy a reklámokkal teleszórt Youtube vajon mennyit keres ezeken pontosan. A Google utolsó negyedéves pénzügyi beszámolója pár napja jelent meg és rendhagyó módon erről is kaptunk információt. Az Alphabet (A Google anyavállalata) nem rég tette közé az utolsó negyedéves eredményeit. Összességében nem ment rosszul a cégnek, adózott eredménye 19 százalékkal nőt, egyedül […]

Tovább
mikor vagy kész a content marketinggel

Mikor vagy kész a tartalom optimalizálással?

A content marketing az egyik legbonyolultabb része a marketing stratégiának. Nem elég, hogy nem húzható fel egy sémára, nincs lehetőséged kétszer ugyan arról írni, mindig eredetinek, frappánsnak kell lenned, ráadásul még soha nem is ér véget. Rengeteg hibát elkövethetsz a Content stratégiád során, de ha ezekre figyelsz, már is közelebb vagy a sikeres SEO-hoz! A […]

Tovább

Kapcsolat

  • Ez a mező az érvényesítéshez van és üresen kell hagyni.
  • Igen, fel szeretnék iratkozni a Vieeye hírlevélre és rendszeres tájékoztatást kívánok kapni az érdekes ajánlataikról. elolvastam és megértettem.
  • A hírlevéllel kapcsolatos adatkezelési szabályzatot elolvastam és megértettem.

A weboldal sütiket (cookie-kat) használ, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújtsa. A sütik elfogadásához kattintson az "Elfogad" gombra. További információ

A Weboldal látogatóinak számítógépét a rendszer cookie-val azonosítja. Ahhoz, hogy a Weboldalon minden tartalom megtekinthető legyen, a Felhasználó részéről cookie-k engedélyezésére van szükség. A felhasználó elfogadja a sütik használatát, amennyiben a beállítások változtatása nélkül tovább böngészik, vagy az "Elfogad" gombra kattint.

Bezárás