Kulcsszókutatás

A keresési hirdetések létrehozásának az első lépése, mely során felmérjük azt, hogy a vállalkozás számára fontos kulcsszavakra mekkora kereslet van a piacon. Egy kulcsszókutatás során azt vizsgáljuk, hogy milyen gyakran keresnek rá a felhasználók a kereső felületeken különböző kulcsszavakra. Minél többen, annál nagyobb eséllyel tudjuk elérni őket egy keresési hirdetéssel.

Kulcsszókutatást több felületen is lehet végezni, de a leggyakrabban használt eszköz a Google Ads kulcsszótervezője. Ezen a felületen nem csak azt látjuk, hogy hány felhasználó keresett rá az egyes kulcsszavakra havi szinten, hanem azt is, hogy mekkora a verseny az adott kulcsszóra, tehát milyen sok hirdető próbál megjelenni rá.

Kapcsolat

  • Ez a mező az érvényesítéshez van és üresen kell hagyni.
  • Igen, fel szeretnék iratkozni a Vieeye hírlevélre és rendszeres tájékoztatást kívánok kapni az érdekes ajánlataikról. elolvastam és megértettem.
  • A hírlevéllel kapcsolatos adatkezelési szabályzatot elolvastam és megértettem.

A weboldal sütiket (cookie-kat) használ, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújtsa. A sütik elfogadásához kattintson az "Elfogad" gombra. További információ

A Weboldal látogatóinak számítógépét a rendszer cookie-val azonosítja. Ahhoz, hogy a Weboldalon minden tartalom megtekinthető legyen, a Felhasználó részéről cookie-k engedélyezésére van szükség. A felhasználó elfogadja a sütik használatát, amennyiben a beállítások változtatása nélkül tovább böngészik, vagy az "Elfogad" gombra kattint.

Bezárás